Re: wieprzowina z Aldi

Newsgroups: pl.rec.kuchnia
From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
Subject: Re: wieprzowina z Aldi
Date: Tue, 14 Feb 2017 17:21:44 +0100

Pan Pszemol napisał:

> O, to bardzo ciekawe co mówisz...
> Czyli takie solone szyneczki i boczusie, szczelnie zafoliowane, można
> zabrać do plecaka na wielodniową wycieczkę w góry, pod warunkiem że
> ma się ze sobą kociołek do gotowania rozsołu :-))) A co z tym rozsołdm
> można zrobić? Nie będzie zbyt słony na np krupnik? :-)))

Praojce zabierali takie rzeczy nawet na wielomiesięczne wycieczki ku
grodom okolicznym. Większe ilości miąs solono choćby wtedy, gdy na
wroga trzeba było się sposobić. Krupy na sucho przechowują się długo.

> A' propos rozmrażania i paczkowania, na tej samej etykiecie oroducent
> sugeruje aby do 22 lutego skonsumować albo **zamrozić**. Czyli potwierdza
> się teza, że jeśli rozmrożone mięso było cały czas w lodówce, zimne, to
> można śmiało zamrozić ponownie...

Różnie o tym mówią. Ale skoro dziczyznę poddaje się wielokrotnym cyklom
mrożenia i rozmrażania, żeby przy tym skruszała, to może świni też to nie
zaszkodzi.

Jarek

--
-- Mości książę, wolałbym i ja nie być puszczykiem,
bo mi ta wiadomość przez usta nie chce się przecisnąć.