wieżba mandżurska usycha

1. Data: 2005-08-11 20:42:29

Temat: wieżba mandżurska usycha
Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam ja od poniedzialku
i usycha caly czas coraz bardziej ......
jest nadzieja ze cos z niej bedzie?
pozdrawiam
zdruzgotana gosia

2. Data: 2005-08-11 21:50:07

Temat: Re: wieżba mandżurska usycha
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam ja od poniedzialku
> i usycha caly czas coraz bardziej ......
> jest nadzieja ze cos z niej bedzie?
> pozdrawiam
> zdruzgotana gosia

Wsadź badyl do wody dziewczyno.
Tylko najzdolniejsi potrafią ususzyć
ten gatunek drzewa;-) pamiętaj o tym.

Pozdrawia specyficznie boletus

3. Data: 2005-08-11 22:02:00

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> ten gatunek drzewa;-) pamiętaj o tym.
>
> Pozdrawia specyficznie boletus

Wierzba była podeschnięta (tak wynika z postu wcześniejszego).
Do kubła z wodą, może odrośnie. Jak nie to wysęp od kogoś z grupy, przecież
wierzbę rozmnaża się wyjątkowo prosto!

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

4. Data: 2005-08-11 22:09:46

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wierzba była podeschnięta (tak wynika z postu wcześniejszego).
> Do kubła z wodą, może odrośnie. Jak nie to wysęp od kogoś z grupy,
przecież
> wierzbę rozmnaża się wyjątkowo prosto!

Och Rafcio nie mam czasu czytać wszystkich postów.
Ostatnio "poluję" na jeże, są takie kochane;-)

Pozdrawia nocą boletus

5. Data: 2005-08-11 22:30:37

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Och Rafcio nie mam czasu czytać wszystkich postów.
> Ostatnio "poluję" na jeże, są takie kochane;-)
>
> Pozdrawia nocą boletus

Chyba niewiele rozumiem z Twojego postu, poza tym, że masz dobry humor :-)

No to pogodnie pozdrawiam i powodzenia, z tym czymś co robisz.. :-)

6. Data: 2005-08-12 00:07:21

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gosi@" <q...@o...pl> wrote in message

> mam ja od poniedzialku
> i usycha caly czas coraz bardziej ......
> jest nadzieja ze cos z niej bedzie?

Co jej takiego zrobilas, ze usycha? ;)
Tak serio, to musi byc jakas przyczyna - moze juz zanim do Ciebie trafila,
bylo z nia zle.
Chcialbym zauwazyc, ze wierzby tej nie musisz szukac na Allegro. Jest w
miare czesto spotykana w szkolkach, tania, a w ostatecznosci mozesz
pozyskac gdzies wiosna pedy do ukorzenienia (bez problemow w wilgotnej
ziemi ogrodowej).
Czasem zdaza sie, w zaleznosci od tego w jakiej okolicy mieszkasz, ze
wycinaja gdzies te wierzby i galezi jest mnostwo.

Pozdrawiam,
Bpjea

7. Data: 2005-08-12 05:25:37

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:ddgp6t$e7f$2@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]
> Czasem zdaza sie, w zaleznosci od tego w jakiej okolicy mieszkasz, ze
> wycinaja gdzies te wierzby i galezi jest mnostwo.

nic jej nie zrobilam!
jestem poczatkujacym ogrodnikiem :)
wsadzilam ja do doniczki, podlalam i myslalam ze odzyje a ona nic!
teraz ja wystawilam na parapet zewnetrzny zobaczymy ........

nie moge jej posadzic do ogrodu! jeszcze .....

8. Data: 2005-08-12 05:38:53

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

przesylam link wiednacej wierzby
skoro piszecie ze trzeba byc wybitnym zeby ja usmiercic to ja sie chyba
podam do dymisji jak mi rzeczywiscie nie wyjdzie

http://foto.onet.pl/upload/33/83/_516645_n.jpg

zalamana Gosia

9. Data: 2005-08-12 07:09:32

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:
> [...]
> skoro piszecie ze trzeba byc wybitnym zeby ja usmiercic to ja sie
> chyba podam do dymisji jak mi rzeczywiscie nie wyjdzie

:)
w sumie to bardzo maly kilkutek
:)
mysle
ze nie do konca to Twoja wina
ze wierzba ta usycha
:)
zapewne dotychczas ta sadzonka stala wraz z doniczka stala w wodzie
aby sie szybiej ukorzeniala a dla ciepla
stala w jakims foliowcu czy szklarni i jej liscie nie widzialy swiatla
slonecznego
:)
wstaw ja do jakiegos cienistego miejsca
do miski z woda
:)
z pozdrowieniami i usmeichami
smal

10. Data: 2005-08-12 08:07:21

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> aby sie szybiej ukorzeniala a dla ciepla
> stala w jakims foliowcu czy szklarni i jej liscie nie widzialy swiatla

Jesteś zwolniony. Szukaj sobie pracy gdzie indziej :-)))

Pozdrawia filozoficznie boletus

Tulipany-sianie
Hibiskusik
Re: choroby winogron-usychanie lisci i czernienie gron (chyba wirus)
biale owady-co to i jak zwalczac?
wierzba mandżurska