wieżba mandżurska usycha

11. Data: 2005-08-12 09:14:00

Temat: Re: wieżba mandżurska usycha
Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> skoro piszecie ze trzeba byc wybitnym zeby ja usmiercic to ja sie chyba
> podam do dymisji jak mi rzeczywiscie nie wyjdzie
>
> http://foto.onet.pl/upload/33/83/_516645_n.jpg

Ta cienka gałązka prawdopodobnie uschnie, ale nie załamuj z tego grubego
badylka wypuści nowe gałązki.
Jeżeli uschnie całkowicie ukorzenię Ci nowych ile tylko zapragniesz.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

12. Data: 2005-08-12 09:17:15

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio "poluję" na jeże, są takie kochane;-)
>
> Pozdrawia nocą boletus

witam,
niech ktoś Cię na grila zaprosi i jak wrócisz ok 2, 3 w nocy to upolujesz
takiego:
http://www.fotogalerie.pl/fotka/2533721122221650341

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

13. Data: 2005-08-12 11:41:16

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

> Ta cienka gałązka prawdopodobnie uschnie, ale nie załamuj z tego grubego
> badylka wypuści nowe gałązki.
> Jeżeli uschnie całkowicie ukorzenię Ci nowych ile tylko zapragniesz.

:) a jak to sie ukorzenia?
urywa sie łodyge zwykla i wsadza do wody?
czy trzeba wybrac jakis specjalny odnog :)hihi

14. Data: 2005-08-12 12:41:20

Od: "Jacek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :) a jak to sie ukorzenia?
> urywa sie łodyge zwykla i wsadza do wody?

Łodyga ma być zdrewniała i do wody najlepiej.

--
Pozdrawiam Jacek Walewski

15. Data: 2005-08-27 21:30:47

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> wrote in message

> Czasem zdaza sie, w zaleznosci od tego w jakiej okolicy mieszkasz, ze
> wycinaja gdzies te wierzby i galezi jest mnostwo.

Nawet nie sadzilem, ze tak niewiele czasu minie od tego watku a zobacze
pilarzy w akcji i wlasnie wierzbe mandzurska wytna. Gdybys tylko byla na
miejscu, to cala przyczepe galezi wierzbowych (odmiany pogietej) mozna by
sobie ukorzenic.

Pozdrawiam,
Bpjea

16. Data: 2005-08-28 10:36:57

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:deqm04$7v5$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> miejscu, to cala przyczepe galezi wierzbowych (odmiany pogietej) mozna by

a gdzie?????? :)

17. Data: 2005-08-28 15:08:05

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Gosi@" <q...@o...pl> wrote in message

> a gdzie?????? :)

W Rzeszowie. Teraz to pewnie dwa dni za pozno. W innych okolicznosciach
daje cynk, przyjezdzasz i zabierasz ;)
Mozna sie spodziewac nastepnych okazji w innych miejscowosciach - tego
wcale tak malo nie ma.

Pozdrawiam,
Bpjea

18. Data: 2005-08-28 17:04:46

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> napisał w
wiadomości news:desjui$bmu$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
> daje cynk, przyjezdzasz i zabierasz ;)
> Mozna sie spodziewac nastepnych okazji w innych miejscowosciach - tego

dziekuje do Rzeszowa nie oplaca mi sie!
z Wrocławia :) po jakies badyle :)

19. Data: 2005-08-28 19:29:39

Temat: Re: wierzba mandżurska usycha (OT)
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje do Rzeszowa nie oplaca mi sie!
> z Wrocławia :) po jakies badyle :)

I Ty to mówisz głośno? na tej grupie? to już kompletny upadek...jak może się
nie opłacać wyjazd o kilkaset km po jakiegoś chwasta??!! :-))))))

Pozdrawiam, Basia.

20. Data: 2005-08-28 19:56:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> dziekuje do Rzeszowa nie oplaca mi sie!
> z Wrocławia :) po jakies badyle :)

To przyjedź do Lubina.Zabierzesz trzy mandżurskie, dwie babilońskie
i katalpy co nie miara.Tylko weź mocnego chłopa do kopania i ze dwa
szpadle.Za drogę dołożę jagody kamczackie.
Pozdrawiam.Mirzan

Tulipany-sianie
Hibiskusik
Re: choroby winogron-usychanie lisci i czernienie gron (chyba wirus)
biale owady-co to i jak zwalczac?
wierzba mandżurska