wino do mies

1. Data: 2003-12-07 16:21:06

Temat: wino do mies
Od: "Magda " <m...@j...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobrzy ludkowie, powiedzcie mi prosze, kiedy dodawac do duszonych mies wino
i jakkie? Czy do czerwonych czerwone, a do np. drobiu biale? magda

1. Data: 2003-12-07 16:33:49

Temat: Re: wino do mies
Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <bqvk97$2oe$1@srv.cyf-kr.edu.pl>, Magda
<m...@j...krakow.pl> wrote:

> Dobrzy ludkowie, powiedzcie mi prosze, kiedy dodawac do duszonych mies wino
> i jakkie? Czy do czerwonych czerwone, a do np. drobiu biale? magda

Tak jest ogólna reguła i myślę, że nie zaszkodzi jej się trzymać, o ile
ktoś bardzo dobrze nie zna się na winach (albo nie ma wyboru ;-) )

Władysław

1. Data: 2003-12-07 20:38:49

Od: "Zofia Gebert" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dobrzy ludkowie, powiedzcie mi prosze, kiedy dodawac do duszonych mies
wino
> i jakkie? Czy do czerwonych czerwone, a do np. drobiu biale? magda
Tej zasady bym sie trzymala. Co zas do dodawania, to ja albo
marynuje w winie, albo dodaje do juz podduszonego miesa, w ktorym mam juz
warzywa czy co tam jeszcze ;)

Zofia Gebert

1. Data: 2003-12-07 21:54:40

Od: "\"grzes\"" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Czy do czerwonych czerwone, a do np. drobiu biale? >magda

Czesto na samym winie jest napisane do jakiego miesa
jest zalecane

Grzesiek

1. Data: 2003-12-08 09:16:28

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy do czerwonych czerwone, a do np. drobiu biale? magda
> Tej zasady bym sie trzymala.
=====
Mi do kaczki pasuje tylko czerwone, mimo, że to drób. I do kurczaków na
ostro też.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-10 19:15:17

Od: "Grzegorz J." <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

ogólna i sprawdzona zasada - biale miesa - biale wino, ciemne miesa -
czerwone wino

--
Grzegorz Jankowski - Kraków
kwant<no_spam>@op.pl

1. Data: 2003-12-11 07:34:29

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ogólna i sprawdzona zasada - biale miesa - biale wino, ciemne miesa -
> czerwone wino
=====
guzik prawda.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-11 07:53:05

Od: "slawek" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wino, ciemne miesa -
> =====
> guzik prawda.

guzik najlepiej pasuje z nitka, kolor nitki dobieramy najczesciej do koloru
guzika
slawek

1. Data: 2003-12-11 10:11:51

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> guzik najlepiej pasuje z nitka, kolor nitki dobieramy najczesciej do
koloru
> guzika
=====
Najczęściej.

waldek
=====

1. Data: 2003-12-11 10:16:01

Od: Waldemar Krzok <w...@u...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz J.:
> ogólna i sprawdzona zasada - biale miesa - biale wino, ciemne miesa -
> czerwone wino

zależy jakie wina. Niektóre białe wina nie nadają się do białego mięsa,
niektóre czerwone owszem. No i na odwrót oczywiście. To co napisałeś, to
polski przesąd, ale jak to w przesądach bywa, stosując się do niego
robisz mniej błędów (nie przechodź pod drabiną == cegła może nie spadnie
na głowę).

Waldek

placki tortilla
kapary