winogron

1. Data: 2002-04-09 20:18:19

Temat: winogron
Od: "dolar" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam grupowiczów mam takie małe pytanko .Czym i kiedy opryskiwać winogron
ponieważ w ubiegłym roku zakwitł pięknie a następnie cała wegetacja stanęła
i owoce prawie nie urosły pomóżcie z góry dzięki .Artur

2. Data: 2002-04-10 06:30:30

Temat: Re: winogron
Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dolar" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
stanęła
> i owoce prawie nie urosły pomóżcie z góry dzięki .Artur

A co? Przymrozek przyszedł??? :-((
Niestety nie wiem czym opryskiwać by przed przymrozkami winorośl uratowac.
:-((
Pozdrawiam :-)
Janusz
PS
A jeżeli to była jakas choroba to daj jakiś bliższy opis (może być na priv)
to może coś wymyslimy.
J.

3. Data: 2002-04-10 07:21:56

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co? Przymrozek przyszedł??? :-((
> Niestety nie wiem czym opryskiwać by przed przymrozkami winorośl
uratowac.

Wodą, tak się robi na plantacjach, albo palić ogniska.
--
Pozdr. Jerzy

4. Data: 2002-04-10 09:52:55

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Wodą, tak się robi na plantacjach, albo palić ogniska.

Teraz? Zapobiegawczo? :-))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2002-04-10 10:23:11

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz? Zapobiegawczo? :-))))))))

Tak, ale do oprysków zapobiegawczych zastosuj w formie "instant".
--
Pozdr. Jerzy

"Poświęcaj mniej czasu na zastanawianie się, kto ma rację,
a wiecej na rozważanie co jest słuszne."

6. Data: 2002-04-10 11:17:03

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ale do oprysków zapobiegawczych zastosuj w formie "instant".

Instant powiadasz?? Woda bezwodna? dobre! :-))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2002-04-10 12:07:47

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Instant powiadasz?? Woda bezwodna? dobre! :-))))

Tak panocku, tak, skoro japońce mają wódkę w proszku!!!
--
Pozdr. Jerzy

"Poświęcaj mniej czasu na zastanawianie się, kto ma rację,
a więcej na rozważanie co jest słuszne."

8. Data: 2002-04-10 12:15:08

Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> Tak, ale do oprysków zapobiegawczych zastosuj w formie "instant".

Chodzi Ci o liofilizowaną ? ;-)

--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
J.Krzysztof Chiliński

9. Data: 2002-04-10 14:00:55

Od: "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci o liofilizowaną ? ;-)

Nie bo ona traci aromat i trzeba ją potem sztucznie poprawiać (tak jak
wszystko co wymyślą w Nestle/Nescafe, zobacz co zrobili z wyrobami
Wedla?). Wolę tę wg metody z 1906 George'a Constanta Washingtona. Pozwala
zachować zapach potoku górskiego.
;-)))
--
Pozdr. Jerzy

"Poświęcaj mniej czasu na zastanawianie się, kto ma rację,
a więcej na rozważanie co jest słuszne."

CISY OGRODOWE NA ZYWOPLOTY (i nie tylko) sprzedam
Skrzydłokwiat
Rhododendron biały - kilka pytan.
owocowe - jakie?
zapytanie o agroturystykę