winorośla- gdzie mogę kupić???

21. Data: 2003-05-21 19:45:42

Temat: Re: winorośla- gdzie mogę kupić???
Od: "Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ludomir Pawlowicz" <l...@t...co.uk> napisał w
wiadomości news:3ecbd223_1@mk-nntp-2.news.uk.tiscali.com...
> Przy okazji tej dyskusji , poszukuje winorosl kasztanowata (tetrastigma
> voinierianum, chestnut wine). Czy ktos wie gdzie to mozna kupic ?

Mam nadzieję , że zdajesz sobie sprawę, że jest to niezwykle
ekspansywna roślina doniczkowa dająca nawet kilkumetrowe przyrosty
roczne ? :-).

Z pozdrowieniami, Maria

22. Data: 2003-05-22 05:26:09

Od: "Ludomir Pawlowicz" <l...@t...co.uk> szukaj wiadomości tego autora

"Maria Maciąg" <m...@c...prv.pl> wrote in message

> [...]
>
> Mam nadzieję , że zdajesz sobie sprawę, że jest to niezwykle
> ekspansywna roślina doniczkowa dająca nawet kilkumetrowe przyrosty

Juz ja raz mialem, niestety po dwoch latach zachorowala. Mam w miejsce na
nia o wymairach 5.5 metra wysokosci i 3.5 metra szeokosci (piela sie po
lancuszkach).
Gaszcz wygladal pieknie

23. Data: 2003-05-22 07:28:43

Temat: Odp: winorośla- gdzie mogękupić???
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mietek <m...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bag74o$183$...@a...dialog.net.pl...
> :-)
> ale za to popularny i w ten sposób można nabić trochę statów:-)
> tak czy owak zważywszy na wielkość ogródka to raczej nie mam szans załapać
> się na pierwszą dziesiątkę najaktywniejszych grupowiczów:-(

Najaktywniejsi są ci, którzy mają małe ogródki, osobnicy posiadający większe
nie mają czasu na ciągłe pisanie postów :-)
--
Pozdrawiam, Kaśka

24. Data: 2003-05-22 08:42:22

Od: "skodex" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Najaktywniejsi są ci, którzy mają małe ogródki, osobnicy posiadający
większe
> nie mają czasu na ciągłe pisanie postów :-)

A wg Ciebie, Kasiu, czy to źle, czy dobrze, że się posiada mały ogródek i
jest się aktywnym na grupce?
--
skodex
skodex(no spam)atpoczta.fm

25. Data: 2003-05-22 09:00:45

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:bai2hf$63n$1@news.onet.pl skodex
<s...@p...fm>napisał(a):

>... czy to źle, czy dobrze, że się posiada mały ogródek i
> jest się aktywnym na grupce?

Hejka. Może być malutki (ogródek), byle wesolutki (ogrodnik). ;-)
Pozdrawiam małorolnie Ja...cki

Aktor z Rio, miejscowy gwałciciel,
sekretarkę zbezcześcił raz (w życie).
Teraz biedna niewiasta
nie je żytniego ciasta,
wspominając wciąż to nadużycie.
(B. Stenka)

26. Data: 2003-05-22 10:08:24

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Dirko <d...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bai3kp$8e4$...@n...news.tpi.pl...
> W wiadomości news:bai2hf$63n$1@news.onet.pl skodex

> Hejka. Może być malutki (ogródek), byle wesolutki (ogrodnik). ;-)

No właśnie i za to uwielbiam tę grupę. Tylko nie rozpisujcie się już o
krasnalach. Wystarczyło, że wczoraj teściowa przyjechała na cały dzień,
grupy czytać nie mogłam a tu z rana 300 nowych postów aż oczy przecierałam
bo myslałam, że to jakieś zwidy. Litości :-))
--
Pozdrawiam, Kaśka

27. Data: 2003-05-22 13:45:29

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> No właśnie i za to uwielbiam tę grupę. Tylko nie rozpisujcie się już o
> krasnalach. Wystarczyło, że wczoraj teściowa przyjechała na cały dzień,

Tak, to jest pewien problem: co lepsze, tesciowa czy krasnal? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

28. Data: 2003-05-22 14:10:07

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Zv4za.63152$V...@t...neo.rr.com..
.
> "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> wrote in message

> Tak, to jest pewien problem: co lepsze, tesciowa czy krasnal? :-)

Zdecydowanie krasnal :-)))
--
Pozdrawiam, Kaśka

29. Data: 2003-05-22 18:22:38

Od: "1stgreen" <1...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najaktywniejsi są ci, którzy mają małe ogródki, osobnicy posiadający
większe
> nie mają czasu na ciągłe pisanie postów :-)
> Pozdrawiam, Kaśka

Lub pełne ręce roboty.:-]
Pozdrawiam
PP z małym ogródkiem. :-[