wiosenne zakupy

101. Data: 2005-02-18 11:30:29

Temat: Re: wiosenne zakupy
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cv4891$j99$1@atlantis.news.tpi.pl Violetta
<v...@w...pl> napisał(a):

>... Ja byłam w Arboretum Leśnym w okol. Sycowa i nie
> zawiodłam się- ciekawe okazy i ceny też przystępne.

Hejka. Violetko, napisz dokładnie gdzie to arboretum się mieści i jak
tam dojechać? :-) Może bym wstąpił po drodze.
Pozdrawiam sytuująco Ja...cki

102. Data: 2005-02-18 11:32:40

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
| W wiadomości news:cv4891$j99$1@atlantis.news.tpi.pl Violetta

| Hejka. Violetko, napisz dokładnie gdzie to arboretum się mieści i jak
| tam dojechać? :-) Może bym wstąpił po drodze.

http://sycow.lasypanstwowe.poznan.pl/main.php?muid=5
7&mid=243

Pozdrawiam goglująco;), Basia.

103. Data: 2005-02-18 11:37:58

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Feb 2005 12:30:29 +0100, Dirko napisał(a):

> W wiadomości news:cv4891$j99$1@atlantis.news.tpi.pl Violetta

> Hejka. Violetko, napisz dokładnie gdzie to arboretum się mieści i jak
> tam dojechać? :-) Może bym wstąpił po drodze.

Podobno ciekawe rzeczy mają w sklepiku obok arboretum w Rogowie, piszę
podobno bo niestety nie dane mi było sprawdzić. Ktoś wpadł na genialny
pomysł, by sklepik w sobotę był zamknięty na cztery spusty:(

Myślę, że ciekawostek należy też szukać w niektórych szkółkach, wśród
szkółkarzy jest chyba sporo zakręconych ogrodników - kolekcjonerów.
Czasem tych ciekawostek są niewielkie ilości, ale są...

Pozdrawiam
Marta

104. Data: 2005-02-18 11:59:41

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cv4juq$gmb$1@atlantis.news.tpi.pl Basia Kulesz
<b...@i...pl> napisał(a):

> http://sycow.lasypanstwowe.poznan.pl/main.php?muid=5
7&mid=243

> Pozdrawiam goglująco;), Basia.

Hejka. Dziekuję Basiu za linke. :-) Zaraz zajrzę do "pilota"
Pozdrawiam marszrutowo Ja...cki

105. Data: 2005-02-18 12:48:10

Od: "Violetta" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podobno bo niestety nie dane mi było sprawdzić. Ktoś wpadł na genialny
> pomysł, by sklepik w sobotę był zamknięty na cztery spusty:(

Byłam w ubiegłym roku w Rogowie w pierwszą sobotę października, było otwarte
do 13.00, zakupiłam zawilca japonskiego, przegorzan, języczkę pomarańczową o
bordo liściach.
Podaję kontakt, bo adresu strony niestety nie mam: a...@d...sggw.waw.pl

Ciekawą ofertę ma także punkt sprzedarzy przy arboretum dendrologicznym w
Kórniku k.Poznania, czynne w soboty-
z...@w...top.pl

Wydaje mi się, że ceny przy arboretach są niższe niż przy ogrodach
botanicznych.
Pozdrawiam Violetta

106. Data: 2005-02-18 14:45:27

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 18 Feb 2005 13:48:10 +0100, Violetta napisał(a):

> [...]
> do 13.00, zakupiłam zawilca japonskiego, przegorzan, języczkę pomarańczową o

No proszę, ja akurat byłam w lipcu, może po prostu uznają okres letni za
mało atrykcyjny, w sumie w szkółkach też wtedy raczej pusto.

Pozdrawiam
Marta

107. Data: 2005-02-18 15:13:26

Od: Barbara Miącz <s...@i...te.ria.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-02-18 04:29, Użytkownik Michal Misiurewicz napisał :

> Mnie sie tez niezapominajki kiepsko sieja. A cieszylbym sie,
> bo to piekne kwiaty

Jak usuwasz po przekwtnieciu ,nie rob tego tak dokladnie .Potnij drobno
i rozrzuc po grzadce jak sciolke . Ja mam w ten sposob zawsze za duzo i
do tego oprocz niebieskich pojawiaja sie rozowe i biale.
Moja sasiadka jak obrywa przekwitle kwiatostany z roznych roslin, to je
rozrywa w palcach , tak strzepi , i rozrzuca . No i w ten sposob w
nastepnym roku ma niespodzianki w postaci petunii , werbeny , zeniszka i
... nie pamietam czego tam jeszcze , co my tak pieczolowicie pikujemy ,
spryskujemy , chuchamy , zaklinamy .
pozdrawiam, Barbara

108. Data: 2005-02-18 15:27:18

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Violetta" <v...@w...pl> wrote:

> Czy byłaś może w Arboretum Ogrodu Botanicznego UW w Wojsławicach
> k. Niemczy, jeśli tak, to czy warto,

Do Wojsławic zawsze warto, chociażby aby zobaczyć ichnie klony i
derenie :-).

> jak jest zaopatrzony punkt sprzedaży?

Punkt sprzedaży? Tam są dwa, prywatne. W sumie nic specjalnego w nich
nie ma.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Był pewien emeryt z Piły
doprawdy bardzo niemiły:

109. Data: 2005-02-18 15:28:25

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Violetta" <v...@w...pl> wrote:

> Ciekawą ofertę ma także punkt sprzedarzy przy arboretum
> dendrologicznym w Kórniku k.Poznania, czynne w soboty-

O właśnie, czy zdarzają się tam polskie odmiany miłorzębów? Ja
rozumiem, że Kórnik to nie Baranowo, ale może jakimś cudem?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Raz w Gdyni, profesora Miodka
doktor Wałęsa spotkał.

110. Data: 2005-02-18 16:46:15

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podobno ciekawe rzeczy mają w sklepiku obok arboretum w Rogowie, (...)

Ja byłam zachwycona zawartością sklepiku przy ogrodzie dendrologicznym w
Przelewicach. Chodziłam po szkółce i palcem pokazywałam co mi mają wykopać z
gruntu a oni z łopatką i do koszyka. Z drugiej strony wtedy byłam
początkującą ogrodniczką i wszystko było dla mnie łakomym kąskiem, ale do
dziś mam od nich mahonie inną niż wszystkie :-)

Serdecznie Miłka

PS.: Chciałam dodać namiar na ten ogród który był u Krzysztofa
Marusińskiego ale nie mogę znaleźć zakładki. Wydaje mi się że czasowe
trudności ze stroną zostały zażegnane ... :-)

Poziomki, czy warto?
"Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Fiołek alpejski
czysty zysk
serdecznie witam