wiosenne zakupy

11. Data: 2005-02-15 18:00:08

Temat: Re: wiosenne zakupy
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłam dzisiaj pierwsze rośliny w tym roku:

Ja też dziś zajrzałam do mojego sklepu, jeszcze nie mieli nic ciekawego.
A dla mnie to będą cieniolubne ... a świecznicę już mam !!!
Szczególnie rozglądałam się za funkiami :-)

Serdecznie Miłka

12. Data: 2005-02-15 18:15:11

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    Ja też dziś zajrzałam do mojego sklepu, jeszcze nie mieli nic ciekawego.
> A dla mnie to będą cieniolubne ... a świecznicę już mam !!!
> Szczególnie rozglądałam się za funkiami :-)

Mieli dzisiaj 3 gatunki funkii, zadnych rarytasow.To dopiero pierwsza dostawa.
Mam kilkanascie gatunkow i odmian, przyjedziesz latem to zobaczysz :))
Pozdrawiam, Krystyna

13. Data: 2005-02-15 20:46:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieli dzisiaj 3 gatunki funkii, żadnych rarytasów.To dopiero pierwsza
dostawa.
> Mam kilkanaście gatunków i odmian, przyjedziesz latem to zobaczysz :))
> Pozdrawiam, Krystyna

A żebyś wiedziała że przyjadę !!!
21 lutego idę na kurs prawa jazdy, może na jesień zrobię ;-))))

U mnie były ciekawe dwie odmiany liliowców, żółty z fikuśnie wywijanymi
płatkami i różowo/fioletowy ... może ktoś reflektuje ???

Serdecznie Miłka

14. Data: 2005-02-15 20:54:15

Od: "Zielka" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>    A żebyś wiedziała że przyjadę !!!
> 21 lutego idę na kurs prawa jazdy, może na jesień zrobię ;-))))

Zapraszam. Schowam mojego 126p abyś mi nie rozbiła :))

>    U mnie były ciekawe dwie odmiany liliowców, żółty z fikuśnie wywijanymi
> płatkami i różowo/fioletowy ... może ktoś reflektuje ???

Popatrz przy okazji za ciemiernikami :))
Pozdrawiam, Krystyna

15. Data: 2005-02-15 21:23:56

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zielka" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Popatrz przy okazji za ciemiernikami :))

Pojawiły się ciemierniki wschodnie o bardzo zróżnicowanych barwach. Dwa
kupiłam, ale cena jest okropna :-(

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. Już 2 tydzień szukam Twojego adresu. Możesz podrzucić?

16. Data: 2005-02-15 21:26:38

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cutpgt$lpm$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Pojawiły się ciemierniki wschodnie o bardzo zróżnicowanych barwach. Dwa
> kupiłam, ale cena jest okropna :-(

O takie:
http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=570

Z pozdrowieniami, Maria

17. Data: 2005-02-15 21:32:40

Od: "Krystyna Zielinska" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maria Maciąg <m...@N...pl> napisał(a):

> Pojawiły się ciemierniki wschodnie o bardzo zróżnicowanych barwach. Dwa
> kupiłam, ale cena jest okropna :-(

Co to znaczy "cena okropna". Za tego nakrapianego chyba bym dała :))

> P.S. Już 2 tydzień szukam Twojego adresu. Możesz podrzucić?

Adres podrzucam na priv :))

Pozdrawiam, Krystyna

18. Data: 2005-02-15 21:33:04

Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maria Maciąg" <m...@N...pl> napisał w
wiadomości news:cutplv$mb7$1@nemesis.news.tpi.pl...

> O takie:
> http://www.ciekawe-rosliny.pl/index.php?dz=strony&op
=pisz&id=570

Z ciekawości gdzie kupiłaś? Czy ta cena aż tak bardzo zabójcza? Po tego
nakrapianego poszłabym do Gdańska na piechotę, ale wątpię czy je mają w
centrach :(

Pozdrawia
zazdrosna Kaśka :)

19. Data: 2005-02-15 21:42:09

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Zielinska" <k...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cutppo$etr$1@inews.gazeta.pl...

> Co to znaczy "cena okropna". Za tego nakrapianego chyba bym dała :))

Dlatego wzięłam :-). Dopiero później zapytałam ocenę... Ten drugi jest
ciemnobordowy, ale zdjęcia marne, bo pochmurno. Wstyd się przyznać, ale
dałam po 35 zł za doniczkę.

Z pozdrowieniami, Maria

20. Data: 2005-02-15 21:59:47

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Z ciekawości gdzie kupiłaś?

W Warszawie w zeszłym tygodniu.

Z pozdrowieniami, Maria

Poziomki, czy warto?
"Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Fiołek alpejski
czysty zysk
serdecznie witam