wiosenne zakupy

21. Data: 2005-02-15 22:14:13

Temat: Re: wiosenne zakupy
Od: Guru <n...@n...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bóg Cie opuscił... 35 PLN????
--
Guru shocked

22. Data: 2005-02-15 22:21:43

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 15 Feb 2005 23:14:13 +0100, Guru napisał(a):

> Bóg Cie opuscił... 35 PLN????

No przecież pusta nie była;)

Co mi przypomniało niektóre ceny z Kokotowa;(

Pozdrawiam
Marta

23. Data: 2005-02-15 23:25:14

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

=pisz&id=570

> Z ciekawości gdzie kupiłaś? Czy ta cena aż tak bardzo zabójcza? Po tego
> nakrapianego poszłabym do Gdańska na piechotę, ale wątpię czy je mają w
> centrach :(
>
> Pozdrawia
> zazdrosna Kaśka :)

Nie idź, wiosną podeslę fotki mojego.

Pozdrawia na piechotę:-))) boletus

24. Data: 2005-02-16 05:44:11

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dlatego wzięłam :-). Dopiero później zapytałam ocenę... Ten drugi jest
> ciemnobordowy, ale zdjęcia marne, bo pochmurno. Wstyd się przyznać, ale
> dałam po 35 zł za doniczkę.
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Jak już wszyscy Cię przekonają, że strasznie przepłaciłaś,
odkupię od Ciebie.
Bardzo przepłaciłaś, mogłaś za to kupić trzy storczyki i małego
kaktusa.
Pozdrawiam.Mirzan

25. Data: 2005-02-16 05:56:14

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości

> Bóg Cie opuscił... 35 PLN????

Mam nadzieję, że nie :-). Guru, młody jeszcze jesteś ogrodowo i mało wiesz o
cenach jakie czasem płacimy.

Z pozdrowieniami, Maria

26. Data: 2005-02-16 06:01:52

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak już wszyscy Cię przekonają, że strasznie przepłaciłaś,
> odkupię od Ciebie.

Nic z tego, nawet gdybyś oddał koszty z nawiązką :-).
Wiedziałam, że tak zareagujecie, dlatego nie chciałam pisać.

> Bardzo przepłaciłaś, mogłaś za to kupić trzy storczyki i małego
> kaktusa.

W Tesco? Dziękuję. Wybierz się kiedyś na wystawę storczyków, to przekonasz
się ile mogą kosztować :-).

Z pozdrowieniami, Maria

27. Data: 2005-02-16 06:23:17

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W Tesco? Dziękuję. Wybierz się kiedyś na wystawę storczyków, to przekonasz
> się ile mogą kosztować :-).
>
> Z pozdrowieniami, Maria

Trochę orientuję się w cenach, nie bardzo liczyłem że Cię przekonam.
Za pełnego ciemiernika trzeba dać w kraju ok 2 stów.
Za przylaszczkę japonską, można kupić samochód.A te moje lilie tak
tanieją że wstyd się nimi chwalić.
Najtaniej wychodzą dynie.Ciekawe jakie to uczucie, zjeść
miskę pestek po 10 zł/1szt ?
Pozdrawiam.Mirzan

28. Data: 2005-02-16 06:35:17

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

mirzan wrote:

> [...]
> przekonam. Za pełnego ciemiernika trzeba dać w kraju ok 2 stów.
> Za przylaszczkę japonską, można kupić samochód.A te moje lilie tak
:))
widziales ile ich teraz na allegro
?

> Najtaniej wychodzą dynie.Ciekawe jakie to uczucie, zjeść
> miskę pestek po 10 zł/1szt ?
:)
raczej chyba chciales napisac najdrozej
:)
nasz Boletusik (zawieszony w prozni)
moze nie wiedziec o tym
ze cena i wartosc towaru to dwie rozne sprawy
:))))))
> Pozdrawiam.Mirzan
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
smal
ps.jakis czas temu pislem do Ciebie na priv
o adres realny
:)
nie odpowiedziales
nie doszedl czy olales mnie
?

29. Data: 2005-02-16 06:55:18

Od: "Maria Maciąg" <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Trochę orientuję się w cenach, nie bardzo liczyłem że Cię przekonam.
> Za pełnego ciemiernika trzeba dać w kraju ok 2 stów.

To tyle, co za Oncidium Kalihi

> Za przylaszczkę japonską, można kupić samochód.A te moje lilie tak
> tanieją że wstyd się nimi chwalić.

Jak będziesz sprzedawał cebule, to daj znać. Parę od Ciebie _muszę_ mieć
:-). Muszę tylko najpierw zebrać kasę :-).

> Najtaniej wychodzą dynie.Ciekawe jakie to uczucie, zjeść
> miskę pestek po 10 zł/1szt ?

Wolę słonecznik, więc nie zbankrutuję :-).
Ty się orientujesz w cenach, ale wiele osób, nie. Za swoje brunery w zeszłym
roku dałam podobną cenę, a jedna z traw kosztowała mnie znacznie więcej.
A wracając do ciemierników, to miałam ich wcześniej całkiem sporo gatunków,
ale za głupotę, trzeba zapłacić :-(.

Z pozdrowieniami, Maria

P.S. Zasypało nas kompletnie, nie wiem jak się przebiję do tej jarzębiny
kaszmirskiej po gałązki :-).

30. Data: 2005-02-16 08:32:48

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> P.S. Zasypało nas kompletnie, nie wiem jak się przebiję do tej jarzębiny
> kaszmirskiej po gałązki :-).

Poczekaj, aż pogoda poprawi się.U nas zaczęła się zima.
Jakaś dziwna,ze śniegiem.
Aby kolekcjonerzy poznali wartość roślin, jest kilka sposobów-
-kupić
-pojechać kilkaset km po patyczek
-zasiać i poczekać kilka latek
-poszukać sposobu jak ściągnąć z zagranicy
itd
Pozdrawiam.Mirzan

Poziomki, czy warto?
"Lub czasopisma", czyli jak minęło 6 lat na grupie
Fiołek alpejski
czysty zysk
serdecznie witam