wiosna!

21. Data: 2005-03-05 12:42:41

Temat: Re: wiosna!
Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

> topole na parapecie????????????

Tak. Szczegóły - w sigu :-)))

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

22. Data: 2005-03-05 12:55:34

Od: "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Ślużyński <m...@A...pl> napisał(a):

> Tak. Szczegóły - w sigu :-)))
> Maciej Ślużyński
> www.drzewing.prv.pl

hmm, cosik mi pisze, ze no response from server, buu

zdrowki
hania

23. Data: 2005-03-05 14:07:11

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> hmm, cosik mi pisze, ze no response from server, buu

A mnie jakies reklamy chca wstawiac ciasteczka, a potem ukazuje
sie pusta strona. Ta strona to jakies jajo. Pan Maciej
http://www.republika.pl/drzewing/maciejcv.htm
to specjalista od "kreacji reklamowej", ale moze tym razem
nie wyszlo? Moze strona nie lubi moich zabezpieczen?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

24. Data: 2005-03-05 14:11:48

Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hania " <v...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> hmm, cosik mi pisze, ze no response from server, buu

Ano, rzeczywiście.

Ale na www.drzewing.republika.pl działa :-)

--
Pozdrawiam serdecznie
Maciej Ślużyński

25. Data: 2005-03-05 14:20:58

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Hania wrote:

> [...]

Doszukalem sie czynnej strony o drzewingu:
http://www.republika.pl/drzewing/
autorstwa pana Macieja z pania Magdalena Makowska
(i tym razem chyba bez reklam).
"Zasada jest prosta - jesienią zbieram nasiona (żołędzie, kasztany,
szyszki i co tam znajdę) i przez zimę przechowuję w 'chłodnym i
suchym miejscu' A na wiosnę - wsadzam do doniczek. Przez wiosnę
i lato i jesień podrasta toto do wielkości sadzonki. Na wiosnę
roku następnego - wsadzam do ziemi roczną sadzonkę swojego własnego
drzewa."

Stad te topole w doniczkach.

Mozna i tak. Ja osobiscie wole od razu do gruntu, bez posrednictwa
doniczki. Niech sie drzewo od razu przyzyczaja do warunkow zewnetrznych.

Pozdrowienia,
Michal

26. Data: 2005-03-05 14:51:17

Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to specjalista od "kreacji reklamowej", ale moze tym razem
> nie wyszlo? Moze strona nie lubi moich zabezpieczen?

Kreacja reklamowa a projektowanie stron - to są dwie zupełnie różne sprawy.
A na tej drugiej - nie znam się ni w ząb, więc robił to ktoś inny.

--
Pozdrawiam - Maciej Ślużyński
Skąd to wiem? Z mojej książki!

27. Data: 2005-03-05 14:53:13

Od: "Maciej Ślużyński" <m...@A...pl> szukaj wiadomości tego autora

wiadomości news:efjWd.2365$J14.312@fe1.columbus.rr.com...

> [...]
> i lato i jesień podrasta toto do wielkości sadzonki. Na wiosnę
> roku następnego - wsadzam do ziemi roczną sadzonkę swojego własnego

Bardzo dziekuję za "wlepkę" :-)

> Stad te topole w doniczkach.

Ano, stąd...

> Mozna i tak. Ja osobiscie wole od razu do gruntu, bez posrednictwa
> doniczki. Niech sie drzewo od razu przyzyczaja do warunkow zewnetrznych.

Ale ja niestety mam gruntu tyle, co w doniczkach :-(

Ale przy sprzyjającej okazji obdarowuję przyjaciół lepiej obdarzonych przez
los (czyli "ziemiastych") wyhodowanymi drzewami. Zdjęcia są w dziale
"MIEJSCA" :-)))

28. Data: 2005-03-05 14:55:02

Od: "Jurek K." <k...@i...uj.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

BiR wrote:

>W Szczecinie wreszcie nastała wiosenna pogoda ,na rtęci +2 i wszystko
>płynie.
>
>A jak z resztą naszego kraju?

W Krakowie ladnie, ale lekki mroz, teraz za oknem -1 C, noca moze byc
zapewne i -5 C. Sniegu jeszcze troche lezy, ale w powietrzu czuje sie
juz wiosne...

Jurek K.

29. Data: 2005-03-05 15:12:14

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Ślużyński wrote:

> Ale przy sprzyjającej okazji obdarowuję przyjaciół lepiej obdarzonych przez
> los (czyli "ziemiastych") wyhodowanymi drzewami. Zdjęcia są w dziale
> "MIEJSCA" :-)))

Dzialalnosc godna poparcia.

Na marginesie, mam dwie uwagi. Jedna dotyczy strony: zdjec z drugiego
"miejsca" nie ma. Druga dotyczy debow: maje doswiadczenie pokazuje, ze
deby kielkuja z zoledzi bardzo latwo (choc nie natychmiast; czasem
dopiero po paru latach), natomist przezywalnosc tych malutkich dabkow
jest niewielka. Nalezy wiec raczej "isc na ilosc".

Pozdrowienia,
Michal

30. Data: 2005-03-05 17:03:51

Temat: Odp: wiosna!
Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jurek K. <k...@i...uj.edu.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:4...@i...uj.edu.pl...
> W Krakowie ladnie, ale lekki mroz, teraz za oknem -1 C, noca moze byc
> zapewne i -5 C. Sniegu jeszcze troche lezy, ale w powietrzu czuje sie
> juz wiosne...

W Centrum tez mrozno, snieg zamiast znikac, to jeszcze dosypuje.
Nic nie przypomina wiosny... poza tym ze sie koty marcuja (:-).

Pozdrawiam - Jagoda

PODZIĘKOWANIA
Przycinka krzewów
Azalia