wiosna!

31. Data: 2005-03-05 17:18:16

Temat: Re: wiosna!
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Maciej Ślużyński wrote:

> Tak. Szczegóły - w sigu :-)))
:)))
niektorzy to maja nadmiar miejsca na parapetach
a u mnie doniczki stoja w piramidkach na parapetach
:(((
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

32. Data: 2005-03-05 20:19:42

Od: "esony" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> :-) witam...
będąc wczoraj na spacerze zobserwowałam dziwne zjawisko, wzdłuz kanału
żerańskiego wiele drzew jest wycietych, wiele obgryzionych tak jak to na
zdjeciu http://www.fotogalerie.pl/galeria/galeria_esony , a część wciągnętych
do kanału :-)) chyba jednak zima długo bedzie doskwierała nam ... i nie tylko
nam ...
ciepłe pozdrowienia :-)

33. Data: 2005-03-05 20:50:04

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
> [...] Druga dotyczy debow: maje doswiadczenie pokazuje, ze
> deby kielkuja z zoledzi bardzo latwo (choc nie natychmiast; czasem
> dopiero po paru latach), [...]

No to spróbuj Michale z zielonymi pod koniec sierpnia pocz. września.
--
Pozdrawiam, Jerzy

34. Data: 2005-03-05 20:55:12

Od: "Tarpan" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com>
=================
Żołędzie wymagają stratyfikacji. Aby wykiełkowały na wiosnę, należy je
przchowywac przez zime w wilgotnym piasku.
Pozdrowienia
Jan

35. Data: 2005-03-05 21:15:43

Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "esony" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wciągnętych
> do kanału :-)) chyba jednak zima długo bedzie doskwierała nam ... i nie

Proszę nie siać damagogi ,zginą śniegi będzie WIOSNA :_)))))

Pozdrawiam TeresaR

36. Data: 2005-03-05 22:16:45

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tarpan" <t...@o...pl>
> [...]
je
> przchowywac przez zime w wilgotnym piasku.

Brrrrrrrrrrrr....ykasz jak konik i przeskoczyłeś przez mój list jakbyś
brał udział w pardubickiej gonitwie i teraz nie wiem, czy mam ci
odpisywac czy też nie.
--
Pozdrawiam, Jerzy

37. Data: 2005-03-05 22:19:31

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl>
> Proszę nie siać damagogi [...]

A co to takiego, jakoś kwitnie, pnącze, krzew czy bylina a może chwast
byle jaki?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

38. Data: 2005-03-05 22:22:13

Od: "Ania Onet" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Teresa" <t...@o...pl>
>
> A co to takiego, jakoś kwitnie, pnącze, krzew czy bylina a może chwast
> byle jaki?
> ;-)

to chyba pnącze, bo doświadczenie uczy, że się plącze... ;-)
a kwitnie w koło..., zwłaszcza wysoko..i przed wyborami...;-)

pozdr
Ania

39. Data: 2005-03-05 22:30:04

Od: "Platon" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jagoda" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> W Centrum tez mrozno, snieg zamiast znikac, to jeszcze dosypuje.
> Nic nie przypomina wiosny... poza tym ze sie koty marcuja (:-).
>
> Pozdrawiam - Jagoda

Kota nie mam, ale pies mój lnieje na potęgę, a zatem WIOSNA!
Podrawiam
Palton

40. Data: 2005-03-05 22:32:22

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Onet" <a...@p...onet.pl>
> Użytkownik "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl>

> to chyba pnącze, bo doświadczenie uczy, że się plącze... ;-)
> a kwitnie w koło...

A prawo czy lewoskrętna ta demagoga?

> ,zwłaszcza wysoko..i przed wyborami...;-)

To gdzie to nasienie można kupić?
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy