wiosna

1. Data: 2009-03-21 21:25:47

Temat: wiosna
Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

U mnie dzisiaj było pierwszy raz słychać skowronki
Zazwyczaj tydzień pożniej przylatuja słowiki
Jak dla mnie nastała juz prawdziwa a nie tylko kalendarzowa wiosna
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal
sklep: http://trawki.pl/

2. Data: 2009-03-22 09:26:12

Temat: Re: wiosna
Od: "SJS" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
> U mnie dzisiaj było pierwszy raz słychać skowronki
> Zazwyczaj tydzień pożniej przylatuja słowiki
> Jak dla mnie nastała juz prawdziwa a nie tylko kalendarzowa wiosna
> z pozdrowieniami i uśmiechami

wiosnę pszczelarze liczą od dnia gdy zakwitną podbiały
SJS

3. Data: 2009-03-28 15:07:48

Od: Tadeusz Smal <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

SJS pisze:

> Użytkownik "Tadeusz Smal" <s...@s...pl> napisał w wiadomości grup
>
> wiosnę pszczelarze liczą od dnia gdy zakwitną podbiały
> SJS
:)
Wczoraj w piatek slychac bylo pierwsza pare slowikow
a dzis cala gorka zakwitla podbialami
i pszczoly sie o tym zwiedzialy bo kilkanascie zbieralo juz pozytek
:)
z pozdrowieniami i uśmiechami
smal

sklep: http://trawki.pl/