Re: wiosna, wiosna ...

From: "Panslavista" <p...@i...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: wiosna, wiosna ...
Date: Thu, 27 Jan 2011 13:14:54 +0100

"Monika" <q...@v...pl> wrote in message news:ihr9p1$3gd$1@news.onet.pl...
> Witam wszystkich serdecznie, jestem tu nowa, tak jak nowe są moje
> doświadczenia z ogrodami i ogrodnictwem.
> Od pół roku jestem szczęśliwą posiadaczką domu na wsi i prawie 20 arami do
> zagospodarowania na własne ogrodnicze cele :) .
> Energia mnie rozsadza i codziennie oglądam w sklepach internetowych
> nasionka i planuję co gdzie ma rosnąć.
>
> I tu moje pytanie: co proponujecie na początek przygody z ogrodnictwem
> żebym się nie zniechęciła jak nic nie urośnie :)
> Na pewno chciałabym warzywka (ogórki, pomidorki, kalafior - i tu pojawia
> [...]

Zacznij od pietruszki liściowej, kopru i szczypiorku. Ale w marcu sieje się
groch cukrowy (na patyki), w kwietniu - maju buraczki ćwikłowe i fasolkę
szparagową, tę co jakiś czas partię, aby była dłużej, zielona smaczniejsza.
Zielony groch możesz zamrozić, podobnie fasolkę zaspawane w torebkach
foliowych. Posiej dynię, kabaczki w tym cukinię - można je mrozić po
zblanszowaniu.