Re: wiosna, wiosna ...

From: "Dirko" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: wiosna, wiosna ...
Date: Fri, 28 Jan 2011 23:58:49 +0100

Użytkownik "Monika" <q...@v...pl> napisał w wiadomości
news:ihr9p1$3gd$1@news.onet.pl...

> I tu moje pytanie: co proponujecie na początek przygody z ogrodnictwem
> żebym się nie zniechęciła jak nic nie urośnie :)
> Na pewno chciałabym warzywka (ogórki, pomidorki, kalafior - i tu pojawia
> się pierwszy problem bo wszystkiego jest tak wiele gatunków) i kwiatki.

Hejka. Co do warzywek to uprawiamy w gruncie na kolejnych grządkach:
- ogórki,
- patisony + cukinia,
- bób,
- czosnek + marchew,
- cebulę z dymki,
- buraczki,
- fasolkę szparagową,
- kapustę,
- sałatę
dodatkowo gdzieś się wcisnie po 2 rządki bazylii, majeranku i pietruszki
na natkę i na jesieni poplonowo szpinak. No i 4 rządki szczawiu pod
jabłonką. Niestety mam coraz większe trudności z wygospodarowaniem miejsca
na słoneczniki, których pestki uwielbiam a pomidory uprawiam w szklarence.
Wszystko przetwarza się na zimę lub spożywa na bieżąco.
Pozdrawiam mroźnie Ja...cki