RE: wirtualny ogród-klapa

1. Data: 2001-01-25 21:29:18

Temat: RE: wirtualny ogród-klapa
Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Moze lepiej ze na poczatku ,niz w fazie przygotowan i pierwszych
tekstow,gdyz rozczarowania byly by zdecydowanie wieksze.Nie mamy
dziennikarskiego przygotowania ,znamy się na roślinach ,ale stworzyc dobry
tekst to cos zupelnie odmiennego.Ten nasz niezrozumialy jezyk "botaniczny"
jest dla waskiej grupy -jak waskiej ,wystarczy przesledzic dzienne posty
naszej grupy ,niezbyt licznej,znudzonej codziennym odpowiadaniem na blache
sprawy dotyczace jeszcze bardziej blachym zagadnieniom.Bo ilez to razy
mozna odpowiadac na tematy zwiazane z "krecia robota na wypielegnowanych
trawnikach" lub "trawnikach przerastajacych mchem".
Zeby pisac to chcemy wiedziec ,czy jest grupa odbiorcow ktorej
zainteresowania wykraczaja poza ramy zagadnien ktore wymienilem.
Pozdrawiam,Bogusław Radzimierski

2. Data: 2001-01-26 06:25:01

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości

(...)
> [...]
(...)
> czy jest grupa odbiorcow ktorej
> zainteresowania wykraczaja poza ramy zagadnien ktore wymienilem.

Oczywiście że wykraczają. Popatrz na mój post z 11 stycznia.
Czy ktoś podzieli się ze mną doświadczeniami w szczepieniu różaneczników?
Dwie próby nie dały sukcesów. :-(
Pozdrawiam Krystyna :-))

3. Data: 2001-01-26 10:55:36

Temat: szczepienie rozanecznikow
Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To nie dlatego, ze nikt nie chcial sie z Toba podzielic, tylko bardzo zadko
sie to robi. W szkolkach na ten przyklad jeszcze nie widzialem szczepionych
rozanecznikow. Duzo prosciej rozmnozyc je z sadzonki. Jesli chcesz miec dwa
kolory na jednym krzewie, to wsadz dwie sadzonki na jedno stanowisko. Jak
podrosna, nie bedziesz w stanie rozdzilic krzewu.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

4. Data: 2001-01-26 11:37:34

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

--
Archiwum grupy http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

5. Data: 2001-01-26 13:57:41

Temat: Re: szczepienie rozanecznikow
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
(...)
> [...]
dwa
> kolory na jednym krzewie, to wsadz dwie sadzonki na jedno stanowisko.

Chciałam ( i nadal jeszcze chcę) mieć różanecznik zaszczepiony kolorem od
znajomych.
Gdyby się przyjęło, to szybciej byłby sukces niż robienie sadzonek.
Zresztą robienie sadzonek, z odciętych gałązek, też mi się nie udaje.
Kupiłam natomiast dwa krzaczki ( w 2000 r) różaneczników w różnych kolorach
i posadziłam je razem.
Na pewno będzie wielokolorowo, ale to nie to co szczepione.
Chyba podejmę jeszcze jedną próbę. Nie wiem tylko, czy znajomi, od których
biorę szczepkę, to zniosą.
Pozdrawiam Krystyna

6. Data: 2001-01-26 14:09:10

Od: p...@n...com.pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2001-01-26 16:06:16

Od: "Jagoda" <b...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

czeka
> z niepewnoscia jak dalej sie rozwinie incjatywa i czy warto pisac w
> czasopismie ktorego losy sa tak niepewne.

Ooooooo !!! Ja bardzo przepraszam ... Też zadeklarowałam chęć udziału ...
Tylko że prosiłam o zmianę tematu na jagodowe (:-)). No ... ewentualnie,
mogą być jeszcze jakieś szkodniki.

No właśnie ... może przy okazji ujawni się jakiś talent dziennikarski ...

>a moze jeszcze
> jest nam potrzebny redaktor naczelny ,prezesa mamy v-ce rowniez.

Ja widzę kandydata na Naczelnego, tylko że na razie poszukuje swojego
"ducha" ogrodowego...

Pozdrawiam - Jagoda

8. Data: 2001-01-26 16:33:00

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisał(a) w wiadomości: <3...@l...pl>...

Najprawdopodobniej przeoczyles moja wypowiedz, albo byla nie dokladna.
Pomysl upadl, byl kiepski albo zbyt nowatorski, nie wnikam i nie roztrzasam
tej sprawy. Sam nic nie zrobie, malo tago nie zrobia nic 4 czy 5 osob. W
planach mialem zaangazowanie calej grupy.
Najsmieszniejsze w tym wszystkim jest to, ze Ty i BR wyraziliscie chec
wspolpracy, skad nagle ta polemika?
Pozdrawiam
Jurek
======
http://iglaki.agrosan.pl/

9. Data: 2001-01-26 16:38:20

Od: "Jerzy Zając" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bogusław Radzimierski napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]
jeszcze
>jest nam potrzebny redaktor naczelny ,prezesa mamy v-ce rowniez.

Skladam rezygnacje z prezesury.:-)
Jerzy Zajac

10. Data: 2001-01-27 06:45:11

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]

Jeżeli słowo "oczywiście" posłużyło Ci do zaznaczenia swojej odrębności i
niezależności to "pasuje mi".
Jeżeli, jednak, świadczy ono, że nie masz żadnej wątpliwości w tej sprawie,
to pozostaję w zadziwieniu.

Tą balladę pisał przecież Słowacki. Ja napisałem tylko: Litwo, ojczyzno...
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Yukka - zolknace liscie - prosba o pomoc
Wierzby - szczepienie
Prosze o pomoc
Stewia roslina dla diabetyków
wirtualny ogród