Re: wirusowe zapalenie rogówki

From: "Andrzej Glowacki" <f...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wirusowe zapalenie rogówki
Date: Fri, 20 Dec 2002 10:21:06 +0100
Sender: f...@p...onet.pl@pc72.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl

> alda wrote:
> Witam!
> czym leczy się wirusowe zapalenie rogówki?
> lekarz przepisał tylko dicortineff i lacrimal.
> i czy faktycznie jest to takie zaraźliwe?
> pozdro
> a.

Nie bardzo mi się to podoba. Dicortineff to zestaw dwóch antybiotyków, a
jak wiemy antybiotyki zwalczają bakterie a nie wirusy. Chyba, że chodzi o
zapalenia wirusowe nadkażone bakteriami. Jednak na opakowaniu leku wyraźnie
pisze, że lek jest przeciwskazany przy wirusowym zapalenie rogówki? Czekamy
za opinią okulisty...

Lacrimal to tzw. sztuczne łzy. Możesz je śmiało stosować.

Pozdrawiam, andrzej