wirusy i robale

1. Data: 2003-09-19 09:59:42

Temat: wirusy i robale
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Błagam, przeskanujcie sobie kompy!!!! dziś zastałam zapchaną skrzynkę -
121 postów zawierających wirusa :-( Na pewno idzie z newsów, bo tylko na
konto które tu podaję..... jestem już załamana - co wyczyszczę wpadają
nowe - 8 sztuk na 3 minuty :-(

Błagam, zróbcie coś z tym!!!!!
Tu jest to co łazi:

http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
2465 lub
http://www.mks.com.pl/baza.html?show=description&id=
2462

Eulalka

1. Data: 2003-09-19 11:06:46

Temat: Re: wirusy i robale
Od: "Mrowka" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 121 postów zawierających wirusa :-( Na pewno idzie z newsów, bo tylko na
> konto które tu podaję..... jestem już załamana - co wyczyszczę wpadają

Ja tez dostalam maze wirusow,na wp.

magda

1. Data: 2003-09-19 15:00:52

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Sep 2003 11:59:42 +0200, Eulalka wrote:

! dziś zastałam zapchaną skrzynkę -
> 121 postów zawierających wirusa :-( - co wyczyszczę wpadają nowe - 8
> [...]

Hejka!
U mnie tez malo chwalebny rekord - 83...
Ja nie mam wirusa...sprawdzilam...

Coz, czas sobie zalozyc filtry antyspamowe, dotad dostawalam gora 3
niechciane maile dziennie, ale tak...?!
Nie wiem, czy wirtualna polska ma jakies filtry antyspamowe, jesli nie to w
programach pocztowych mozna je ustawic... Nawet w tym nieszczesnym
Outlooku...
Aha, niestety najbardziej "podejrzane" sa osoby, ktore swiadomie uruchomily
program (komu sie ostanio zapragnelo jakiegos upgrade'a lub patcha firmy
Microsoft? :)), lub ktore uzywaja Outlooka "niezabezpieczonego", tzn.
owierajacego wszystkie zalaczniki jak leci...
Skaner mozna znalezc na
wirusy.onet.pl (Uwaga, dziala tylko pod Explorerem)...
Musimy niesty dzialac wszyscy, bo nas ten robal wykonczy...Cale szcescie,
ze nic gorszego nam na dysku to nie robi...

drzewko (zasypane mailami...:()

1. Data: 2003-09-19 18:59:25

Od: "gjc" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie wiem, czy wirtualna polska ma jakies filtry antyspamowe, jesli nie to
> programach pocztowych mozna je ustawic... Nawet w tym nieszczesnym

Witajcie :-)
"Zasypywalo" mnie od wczorajszego woeczora, ale od paru godzin... cisza
(w tym momencie na wszelki wypadek odpukuje w niemalowane!).
Komputerek po potraktowaniu go mks virem okazal sie zdrowiutki,
wiec to nie ode mnie.
Mam jednak pytanko: jak ustawic filtry antyspamowe w Outlooku?
Kochane Drzewko-oswiec mnie!!!
Pozdrawiam serdecznie. Precz z robalami!
GosiaJC

1. Data: 2003-09-19 20:54:06

Od: "Mira Z." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A jak sie w Outlooku ustawia filtr antyspamowy?
Komputer mam czysty, jesli chodzi o wirusy,
ale tego swiństwa przychodzi do mnie sporo
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2003-09-19 21:41:02

Od: "Arsa" <a...@m...net> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 121 postów zawierających wirusa :-( Na pewno idzie z newsów, bo tylko na
> konto które tu podaję..... jestem już załamana - co wyczyszczę wpadają

Mam to samo:(
A niedawno skanowałem kompa:(
Jak z tym sobie poradzić?

1. Data: 2003-09-19 22:35:06

Od: "T0SIA" <t...@n...onecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira Z." <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> A jak sie w Outlooku ustawia filtr antyspamowy?
> Komputer mam czysty, jesli chodzi o wirusy,
> ale tego swiństwa przychodzi do mnie sporo

narzedzia-reguly wiadomosci-poczta
zaznacz odpowiednie pola i gotowe :-)
--
Pozdrawiam - T0SIA

1. Data: 2003-09-20 06:45:40

Od: drzewko <d...@b...net> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 19 Sep 2003 20:59:25 +0200, gjc <g...@g...pl> wrote:

> Witajcie :-)

> Mam jednak pytanko: jak ustawic filtry antyspamowe w Outlooku?
> Kochane Drzewko-oswiec mnie!!!

:)))))))))))))
Ja osobiscie nie uzywam Outlooka i jesli mozesz to raczej tez korzystaj z
innych programow pocztowych.
http://home.pl/support/c73.htm#290
Na tej stronce jest wyjasnione jak ustawic filtrowanie poczty. Jak juz
Jandulka pisala, mozna zablokowac wszystkich dotychczasowych nadawcow (np.
MS Security Center np. Customer Support), poza tym mozna tez ustawic
dodatkowe reguly, takie jak np.:

Subject: Latest Microsoft Critical Update .

Ja zastosowalam ostrzejsze reguly i kazalam kasowac wszystko (subject, from
i body, czyli tresc listu) co zawiera slowo Microsoft, patch, update itp.
Aha, no i dopoki sie to nie uspokoi takze "Undelivered mail".

Powodzenia w walce :)
Pozdrowka cieplutkie
drzewko

1. Data: 2003-09-20 08:41:33

Od: "Anna B. " <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miałam już spokój, a tu dziś znowu 30 sztuk. Się wkurzyłam i kasuje na
serwerze wszyskie wiadomości z załącznikami.
Póki co, przesyłek z wzrokami się nie spodziewam ;-)

--
Anna vel Gratka (Ziemia Lubuska)
"Chleb, którym się dzielisz, lepiej smakuje" P.Bosmans

1. Data: 2003-09-20 10:46:08

Od: "gjc" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdrowka cieplutkie
> drzewko
>

>Dzieki serdeczne ! Pozdrowionka dla Wszystkich :-)
GosiaJC

poduszki - wypełnienie - pytanko
Warszawskie spotkanie? Jak było?
kto z Opolszczyzny?