wisienka

1. Data: 2002-08-06 16:07:03

Temat: wisienka
Od: "Elzbieta Luczynska" <E...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Będąc w sklepie ogrodniczym natrafiłam na małe drzewko w pojemniku z
etykietką "wisienka"; sprzedawca nie potrafił mi nic o niej powiedzieć.Czy
ktoś wie co to za stworzenie?
Z podziękowaniem

--
pozdrawiam E.Łuczyńska

2. Data: 2002-08-07 16:18:44

Temat: Re: wisienka
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta Luczynska napisał(a) w wiadomości: ...
>Będąc w sklepie ogrodniczym natrafiłam na małe drzewko w pojemniku z
>etykietką "wisienka"; sprzedawca nie potrafił mi nic o niej powiedzieć.Czy
>ktoś wie co to za stworzenie?

To mogło być dokładnie wszystko - od migdała karłowego poczynając, poprzez
wisienkę kosmatą, a na laurowiśni kończąc. Za mało danych...

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-08-07 18:51:43

Od: j...@c...pl (Jan P. Cieciński) szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta Luczynska napisała:

> Będąc w sklepie ogrodniczym natrafiłam na małe drzewko w pojemniku z
> etykietką "wisienka"; sprzedawca nie potrafił mi nic o niej powiedzieć.Czy
> ktoś wie co to za stworzenie?

Najprawdopodobniej wiśnia (wisienka) kosmata (Cerasus tomentosa) krzew
rosnący w Chinach, Japonii i na Dalekim Wschodzie Rosji. Polecam poczytać
opis u Bugały i porównać. Ja posadziłem kilka krzewów kupionych w
Leningradzie w Bieszczadach, nawet owocowały, ale niestety już padły.
Pięknie kwitły co roku wczesną wiosną. Z kilku pestek, które posadziłem
wyrosły nowe prawie w 100 %.

Pozdrawiam, Jan
http://members.chello.pl/j.ciecinski

4. Data: 2002-08-07 19:13:27

Od: Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> rosnący w Chinach, Japonii i na Dalekim Wschodzie Rosji. Polecam poczytać
> opis u Bugały i porównać. Ja posadziłem kilka krzewów kupionych w

U nas, czasami sprzedają je na rynku "ruscy".
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

dereń cousa
rośliny wodne
poprostu jestem cała w skowronkach
Grupo - do do Was, o Was, prosze o opinie
kiścień