wissenne zakupy

1. Data: 2008-04-08 19:46:06

Temat: wissenne zakupy
Od: mgr8 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam pytanie do grupowiczów-gdzie wybrać się na wiosenne
zakupy/wycieczkę/sprawdzone miejsca,godne polecenia
ogrodnictwa.Dotychczas starczały mi okolice Bielska-Biała w tym roku
dopisałem do listy Krzywaczki /lektura grupy/ mgr8

2. Data: 2008-04-08 19:58:27

Temat: Re: wissenne zakupy
Od: mgr8 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wystawa Kraków 25-27 IV :)
> Goczałkowice i tamtejsze szkółki znasz?
>
> Pozdrawiam, Basia.

Moja dotychczasowa trasa Tychy,Czechowice,Ustroń-nie
zawsze,Pisarzowice,Oświęcim -Zator pozdrowienia mgr8

3. Data: 2008-04-08 19:59:02

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2008-04-08 20:06:09

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Apr 2008 21:59:02 +0200, Basia Kulesz napisał(a):

> Wystawa Kraków 25-27 IV :)
> Goczałkowice i tamtejsze szkółki znasz?

W Krzywaczce przepuści tyle kasy, że na inne szkółki nie wystarczy:)
Dołożę Dankowice, Pisarzowice, Kokotów.
Ciekawe byliny ma szkółka w Bestwince, ale detalistów traktują tam jak
swołocz...

Pozdrawiam,
Marta

--
http://www.mmm.home.pl

5. Data: 2008-04-08 20:10:02

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Apr 2008 21:58:27 +0200, mgr8 napisał(a):

> Moja dotychczasowa trasa Tychy,Czechowice,Ustroń-nie
> zawsze,Pisarzowice,Oświęcim -Zator pozdrowienia mgr8

A w Ustroniu jakaś ciekawa szkółka moze jest? No i Zator mnie zastanowił:)

Pozdrawiam,
Marta
--
http://www.mmm.home.pl

6. Data: 2008-04-08 20:19:59

Od: mgr8 <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w Ustroniu jakaś ciekawa szkółka moze jest? No i Zator mnie zastanowił:)
>
> Pozdrawiam,
> Marta

Ustroń-Hermanice ogrodnictwa pp.Puzoń głównie iglaki,czasami ma
"perełki" Zato duże przedsiębiorstwo,kupuję głównie pelargonie i
surfinie,jest kącik detaliczny pozdrowieni margr8

7. Data: 2008-04-08 21:17:06

Od: "johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" na bank nie stela:

> A w Ustroniu jakaś ciekawa szkółka moze jest?

Hmmmm, a Puzonie to co ?! ;-)

Zdroofka Johnny

8. Data: 2008-04-09 19:35:16

Od: Marta Góra <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 8 Apr 2008 23:17:06 +0200, johnny napisał(a):

> Użytkownik "Marta Góra" na bank nie stela:

> Hmmmm, a Puzonie to co ?! ;-)

Problem w tym, że iglaste średnio mnie inetresują.

Pozdrawiam,
Marta

--
http://www.mmm.home.pl