wit.d

1. Data: 2001-04-05 19:32:53

Temat: wit.d
Od: "Andrzej L." <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
mam male pytanko : jaka jest dopuszczalna max. dawka wit. D3 dla 6
miesiecznego bobasa o wadze 7500 g i dlugosci 68 cm ?
Teraz bierze 1500 j. Vigantolettenu i 5 kropel Cebion Multi ale nadal sie
bardzo poci ( szczegolnie podczas snu ) i odnosze wrazenie, ze znow odginaja
mu sie zeberka.
Jak rozpoznac przedawkowanie tej witaminy ?
pozdrawiam
mada

2. Data: 2001-04-05 20:05:11

Temat: Re: wit.d
Od: Dariusz <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Andrzej L. wrote:

> [...]
> miesiecznego bobasa o wadze 7500 g i dlugosci 68 cm ?
> Teraz bierze 1500 j. Vigantolettenu i 5 kropel Cebion Multi ale nadal sie

wiele dzieci sie bardzo poci podczas snu i dlatego nie wolno ich
przegrzewac,
ale jaki to ma zwiazek z witamina D3 ?
Dariusz

3. Data: 2001-04-05 21:39:58

Od: "GosiaL" <G...@L...com> szukaj wiadomości tego autora

> wiele dzieci sie bardzo poci podczas snu i dlatego nie wolno ich
> przegrzewac,
> ale jaki to ma zwiazek z witamina D3 ?
> Dariusz

przy niedoborze wit. D3 dziecko bardziej się poci
Gosia

4. Data: 2001-04-09 06:19:30

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dariusz" <d...@p...onet.pl> napisał (a) ...
> wiele dzieci sie bardzo poci podczas snu i dlatego nie wolno ich
> przegrzewac,
> ale jaki to ma zwiazek z witamina D3 ?

Skoro nawet tego nie wiesz, to po co się odzywasz? W tym i innych
wątkach?

Justyna

-----------MIESZKANIE W CENTRUM GDYNI WYNAJME-------------
Prawdziwy Urolog Poszukiwany!!!!!!!!!!