witajcie tj przedstawmy sie

11. Data: 2001-12-26 10:38:46

Temat: Re: witajcie tj przedstawmy sie
Od: "Joasia_Annetka T." <a...@b...bn.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sassanach" <s...@p...fm> napisał w wiadomości
news:a0aqim$c6p$1@news.tpi.pl...
> Witajcie,
> chyba ja tez tu bede jak najbardziej na miejscu i zamierzam pisac
> wiec i ja sie dolacze:
>
> Aneta
> Warszawa
> 26
> i dwoch chlopakow w domu: duzy Andrzej i malutki Adrian (1,5 roku)
>
> ciesze sie ze ta grupa powstala, czasami czytuje "dzieci" i rozne "forumy"
> ale brakowalo mi wlasnie takiej grupy
>
> Pozdrawiam w ten swiateczny dzien
> Sassenach z masa problemow, o ktorych nie ma odwagi pisac

> [...]
----------

witaj Sassanach i tutaj :))))

12. Data: 2001-12-26 15:04:43

Od: "Moooni Sawicka" <m...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kami <k...@j...net> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0b3rt$t9a$...@n...tpi.pl...

> Słuchaj, to jak to dalej pójdzie w tym tempie, to za miesiąc na
> pl.soc.dzieci będziemy... ;-DDD

Kami, macie dobrą kolejność: seks, rodzina, dzieci... Tylko co potem?
Oby nie paranoja ;-)

--
Monika pozdrawia

13. Data: 2001-12-26 16:17:00

Od: "Kami" <k...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

"Moooni Sawicka" <m...@a...net.pl> wrote in message

> Kami, macie dobrą kolejność: seks, rodzina, dzieci... Tylko co potem?
> Oby nie paranoja ;-)

ROOOOOOOOOTFL
No tak... Ale wiesz, o ile wyobrażam sobie w życiu kolejność "seks, dzieci,
rodzina", o tyle trudno wyobrazić mi sobie "dzieci, rodzina, seks" ;-))))
A co dalej, to zobaczymy... Może na dzieciach/rodzinie się skończy :-)

--
Kami (świątecznie)
_________________________

14. Data: 2001-12-26 20:19:38

Temat: witajcie tj przedstawmy sie
Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

Kotku... TEJ grupy nie ma w hierarchii pl.* :-))))

A.

15. Data: 2001-12-26 20:56:49

Od: "Artur" <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

"Artur" <a...@j...net> wrote in message
03.jasien.net...

Przepraszam za złe kodowanie - wlasnie mi zwrocila uwage na to moja duzo
lepsza polowa.
Postaram się zaraz to naprawić.

A.

16. Data: 2001-12-27 10:38:02

Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kami napisał(a) w wiadomości: ...

>Bo "Ubi tu, Caius, ego Caia" w obie strony działa chyba...

Aha, Kami, widzialam, ze publicznie wyrzeklas te slowa i za drobna oplata w
odpowiedniej chwili zaswiadcze ;))))

Margola

17. Data: 2001-12-27 12:34:03

Od: "Kami" <k...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

"Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> wrote in message

> Aha, Kami, widzialam, ze publicznie wyrzeklas te slowa i za drobna oplata
> odpowiedniej chwili zaswiadcze ;))))

Aaaaaaaale ja się ich wcale nie zamierzam wyrzekać... ;-)))
Inna rzecz, że Artur może chcieć Ci dać zarobić... ;-DDD

--
Kami (poświątecznie)

czy ta grupa
My też tu jesteśmy:)