witam!

1. Data: 2002-04-28 19:40:56

Temat: witam!
Od: "Veronique" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam serdecznie wszystkich Grupowiczow!
jestem nowa i chcialam sie zapytac, czy tutaj tez omawiacie kwestie roslinek
takich jak kaktusy? jestem ich goraca zwolenniczka i zagorzala
kaktusiarka:))
pozdrawiam
Demona

--
Demona

2. Data: 2002-04-28 19:51:17

Temat: Odp: witam!
Od: "Delfinek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie podlewac, duzo slonca

3. Data: 2002-04-28 20:11:56

Temat: Re: witam!
Od: "Veronique" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Delfinek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie podlewac, duzo slonca

chyba by uschly, gdyby tego nie robic:))) na razie wiekszosc zabiera sie do
kwitniecia

Demona

4. Data: 2002-04-29 10:55:47

Od: "Delfinek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Veronique <v...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aahl0f$i3a$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Delfinek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >
> chyba by uschly, gdyby tego nie robic:))) na razie wiekszosc zabiera sie
do
> kwitniecia

nie podlewac wiadrami, kaktuchy jak poczuja powódz to gniją

5. Data: 2002-04-29 12:12:38

Od: "Ana" <a...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Veronique" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
roslinek
> takich jak kaktusy? jestem ich goraca zwolenniczka i zagorzala

Czasem zdarzaja sie tematy doniczkowe, a wśród nich i kaktusowe.
Ja jestem właściwie kaktusiarką w stanie spoczynku, ostatnio bardziej żyję
ogrodem i tym czego się jeszcze na jego temat można dowiedzieć, ale kaktusy
w moim domu rosną w dużych ilościach, tak że w razie potrzeby - chętnie się
wypowiem.
Pozdrawiam
AniaK

6. Data: 2002-04-29 16:23:25

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Osobiscie mam wrazenie, ze Demona oczekiwala bardziej eksperckiej dyskusji.
Wszystko co zielone i rosnie pasuje do nas :-) No i w takim razie nie wiem
co z tymi kaktusami ;-)))

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

7. Data: 2002-04-29 19:01:00

Od: "Demona" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafal Wolski" <r...@p...com> napisał w wiadomości
> Osobiscie mam wrazenie, ze Demona oczekiwala bardziej eksperckiej
dyskusji.
> Wszystko co zielone i rosnie pasuje do nas :-) No i w takim razie nie wiem
> co z tymi kaktusami ;-)))

Dzieki za poparcie:)))
Wlasnie rozgladam sie za Ferocactus gracilis Gat. Moze ktos ma okaz, nasiona
albo wie gdzie szukac:)?
Demona

vege ogrodnictwo
Roza Coral Dawn