witam + dieta bogatowloknista

31. Data: 2006-08-09 07:45:30

Temat: Re: witam + dieta bogatowloknista
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"aga-ch" <j...@c...pl> wrote in message
news:1155105519.918832.305510@n13g2000cwa.googlegrou
ps.com...

Magdalena zachowuje sie jak skrzywdzona samica.

Szkoda, że nie mam ze trzydzieści lat mniej... Mógłbym naprawdę ją
skrzywdzić. :-))

32. Data: 2006-08-09 07:51:35

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
>
> Magdalena zachowuje sie jak skrzywdzona samica.
>
> Szkoda, że nie mam ze trzydzieści lat mniej... Mógłbym naprawdę ją

A tak: Ni tuczi, ni chromu...
Samojedan!!!

33. Data: 2006-08-09 09:07:33

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga-ch" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> Wlasnie prasa doniosla, ze najblizszy genetycznie czlowiekowi szympans
> bonobo, to samczy szowinista.
> Magdalena zachowuje sie jak skrzywdzona samica.

Stanowczo potwierdzamy, że m.be. nie ma nic wspólnego ze zwierzętami.

Czy zamiast "dz" nie powinno być "i" oraz zamiast "s" - "ch"?

TOZio

34. Data: 2006-08-09 09:12:00

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@w...pl> napisał w wiadomości .

> Szkoda, że nie mam ze trzydzieści lat mniej... Mógłbym naprawdę ją
> skrzywdzić. :-))

Nie bądź niekulturalny, choć możesz być brutal.
Złamać rączkę..., no co tam lubisz.
madziunia zaś zrobi ci niespodziankę pod kocykiem...

TOZio

35. Data: 2006-08-09 09:18:09

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

36. Data: 2006-08-09 09:24:14

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "aga-ch" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

> TOZio --- nie upieraj sie i nie badz malostkowy.

Masz rację, pójdę do baru mlecznego na pomidorową z ryżem i leniwe z masłem
i cukrem.
Całość pyszna kosztuje 4,20 pln, czyli trochę więcej niż jeden dolar.
Serwetki do ust gratis.
Czy w USA można zjeść obiad za dollar?
TOZio

37. Data: 2006-08-09 09:29:46

Od: "aga-ch" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

TOZio napisał(a):

> [...]
> i cukrem.
> Całość pyszna kosztuje 4,20 pln, czyli trochę więcej niż jeden dolar.

Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze. Uwielbiam takie zarcie.
Bary mleczne to nasz narodowy rarytas, az dziw, ze pozwolilismy sobie
na
zmarnotrawienie tej tradycji. Oczywiscie na korzysc Mc Donaldsa i
innych amerykanskich smarkow.

38. Data: 2006-08-09 09:43:29

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

>Nawet nie wiesz jak Ci zazdroszcze. Uwielbiam takie zarcie.
>Bary mleczne to nasz narodowy rarytas, az dziw, ze pozwolilismy sobie
A nie do końca. Coprawda jest ich już mniej, a w jadłospisach figuruje i
schabowy. Szlagier: barszcz czerwony z pasztecikami wyraźnie umocnił swoją
pozycję ekonomiczną i przesunął w kierunku dań wykwintnych. Poza tym
zniszczona została prędkość obsługi i nim się człowiek zamyśli nad
jestestwem, to już ma w garści i pomidorówkę i leniwe. Poza tym w porze
obiadowej siedzą jakieś polskie japiszony na lanczu i zamiast wzmacniających
morale patriotyczne pogwarek o tym jak było przed wojną i jak się śpiewało
"bolszewika goń" oplatają w kółko faktura, faktury, fakturę, mejl, mejla,
mejlem i esemes.

>Oczywiscie na korzysc Mc Donaldsa i innych amerykanskich smarkow.
No musieliśmy jakoś spłacić dług naszym frends, że nam madziunię wyedukowali
na demokratkę i lovende.
TOZio

39. Data: 2006-08-09 09:54:43

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"TOZio" <t...@o...pl> wrote in message

> Nie bądź niekulturalny, choć możesz być brutal.
> Złamać rączkę..., no co tam lubisz.

Aż taki brutal to ja nie jestem, ale wierszyk zrobic mogłem..... wtedy.

> madziunia zaś zrobi ci niespodziankę pod kocykiem...

A co, zamiast nacinać odgryza?

Już mi taka jedna zaczęła robić, możliwe, że to odgłosy solidurności
babskiej (cosi fan tutte) z tym związane, chociaż to za daleka wycieczka,
Pani aga jest na wysokim poziomie (całuję Twoją dłoń... madame).

40. Data: 2006-08-09 10:00:08

Od: "TOZio" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co, zamiast nacinać odgryza?

Ócz się historii (grupy) będziesz światły.
Tam jest i o kocyku.
I o bananach.
TOZio

Suszarka do jarzyn, owocow, grzybow, ziol.....
Witam pysznie i serdecznie
likier miętowy - polecam !!
Internetowe sklepy z piwem
chorwacja