witam jeatem pierwszy raz na witrynie

1. Data: 2003-10-23 08:11:59

Temat: witam jeatem pierwszy raz na witrynie
Od: "szakal" <s...@a...pl.> szukaj wiadomości tego autora

jestem pirwszy raz na witrynie moje zainyeresowania to komputery , sport
pozdrawiam wszystkich nauczycieli ze wszystkich szkułpolskich jestem bardzo
ciekawy jakie macie zainteresowania mam prozbe odpisujcie na muj adres a ja
bende odpisywal na jakie kolwiek tematy
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

2. Data: 2003-10-23 09:02:59

Temat: Re: witam jeatem pierwszy raz na witrynie
Od: "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bardzo
> ciekawy jakie macie zainteresowania mam prozbe odpisujcie na muj adres a

Może podyskutujemy na temat konieczności stosowania słownika
ortograficznyego?
Inny temat, to netykieta. Grupy są tematyczne. Ta akurat nie zajmuje się ani
komputerami, ani sportem. Chętnie natomiast zajmie się nauczycielem lub
osobą prowadzącą kurs komputerowy, która nie wie takich elementarnych
rzeczy.

Pozdrawiam
SZ

3. Data: 2003-10-23 13:18:50

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sławomir Żaboklicki" <z...@k...chip.pl> napisał w
wiadomości news:3f979942$1@news.vogel.pl...
> [...]
> komputerami, ani sportem. Chętnie natomiast zajmie się nauczycielem lub
> osobą prowadzącą kurs komputerowy, która nie wie takich elementarnych

...hm, może te wszystkie listy z błędami i dziwnymi pytaniami, w których
dołączona jest reklama polnews.pl - to po prostu reklama polnewsa?!?! Jeżeli
tak, to przyznam, dość głupia...

Agata

4. Data: 2003-10-23 15:32:39

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...hm, może te wszystkie listy z błędami i dziwnymi pytaniami, w których
> dołączona jest reklama polnews.pl - to po prostu reklama polnewsa?!?!
Jeżeli
> tak, to przyznam, dość głupia...

Obstawialbym lekcje informatyki. Nauczyciel na lekcji pokazuje uczniom co to
usenet, podaje jakas grupe (np. pl.soc.edukacja) i w czasie zajec wysylane
sa takie smieci. Jakis czas temu podobny motyw byl dosyc nagminny bodajze na
chip.internet, poskutkowal kontakt ze szkola i wyjasnienie, ze do takich
rzeczy sluzy grupa pl.test.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
"Fear kills more people than death."

5. Data: 2003-10-23 19:43:24

Od: "Agata" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> napisał w wiadomości
> [...]
na
> chip.internet, poskutkowal kontakt ze szkola i wyjasnienie, ze do takich

...hmm, teraz wydaje się to prawdopodobne - mnie w pierwszym momencie nie
przyszło do głowy, że nauczyciel może "zrobić lekcję" w ten sposób -
zaczynając od uczenia błędów!... :-))

pozdrawiam,
Agata

edukacja