witam wszystkich

1. Data: 2001-11-21 08:12:35

Temat: witam wszystkich
Od: Bunia <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry!
Jestem tu nowa - ale czytuje ta grupe od jakiegos juz czasu i
baaaardzo ja lubie. Wczoraj odwazylam sie zrobic szarlotke wg
przepisu Kamasa (taka sypana bez jajek) i zupke czosnkowa Zowisi....
Hmmmm obie rzeczy wyszly niamusne.
Jesli chodzi o kilka informacji o mnie to:
- potrafie zrobic racuchy o:)
- pracuje
- nie jadam z torebki i fast-fujow
- czasem mama pozwoli mi cos ugotowac wiec bede testowac wasze
przepisy, a moze nawet kiedys sie odwaze i sama cos podesle.
Na koniec powiem tyle, ze wszyscy jestescie baaaaaardzo mili i
panuje tu taka mila domowa atmosferka. Tak trzymac!!!

Pozdrawiam

Aga

1. Data: 2001-11-21 08:21:38

Temat: Re: witam wszystkich
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bunia <b...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3...@f...onet.pl...
> [...]
> Na koniec powiem tyle, ze wszyscy jestescie baaaaaardzo mili i
> panuje tu taka mila domowa atmosferka. Tak trzymac!!!

A pewnie, to najmilsza grupa na świecie :-)
Ja tez robiła szarlotkę Kamasa i teraz z nim negocjuję, czy może sie ostać
na mojej stronie, mam już nawet wersję ze zdjęciem, ooooo!
Jeśli nie jadasz torebek, to Cie pewnie bywalcy Cafe za słupem zjedzą, hehe,
bo oni popierają proszki, torebki i ekspresy jedzeniowe :-))
Ja też potrafię zrobić racuchy :-)))))))
Aha, jakiś pyszne wkupne podrzuć, my tu lubimy nowe przepisy (Ja się
wlupiłam bez wkupnego, hihi, ale to już historia).

Pozdrawiam
WKn z Wielkiego Żarcia

1. Data: 2001-11-21 08:26:10

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj ;-)))

W imieniu swoim i grupy, choc z pewnoscia inni grupowicze wkrotce sie
odezwa, witam w naszej Rodzince ;-)
Swoją droga, to chyba mozemy o sobie wlasnie tak mowic...

U nas jest milo, cieplo i serdecznie jak u babci za piecem ;-))

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-11-21 08:26:56

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialam zapytac - jakie masz wkupne? ;-))))

Basia

1. Data: 2001-11-21 08:41:40

Od: Bunia <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Basia wrote:

> Zapomnialam zapytac - jakie masz wkupne? ;-))))
>
> Basia

:))) widze, ze bez wkupnego sie nie obejdzie,... te podatki :(((

Jak juz przemysle co moge podeslac z pewnoscia umieszcze gdzie
trzeba, a tymczasem za prace musze sie zabrac...

Dziekuje za mile przyjecie

Aga

1. Data: 2001-11-21 08:42:07

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>Swoją droga, to chyba mozemy o sobie wlasnie tak mowic...
>
>U nas jest milo, cieplo i serdecznie jak u babci za piecem ;-))

albo w Cafe na Za-Piecku! Ha!
witaj! Wkup sie, ale na milosc boska NIE racuchami..cos
jesiennego moze?

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-21 11:05:58

Temat: Odp: witam wszystkich
Od: "Ramzes" <w...@w...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

> albo w Cafe na Za-Piecku! Ha!
> witaj! Wkup sie, ale na milosc boska NIE racuchami..cos
> jesiennego moze?
>
> Krysia
> K.T. - starannie opakowana

Witaj!!!
Faktycznie grupa jest niepowtarzalna ale ostrzegam to wciaga jak narkotyk.
Zamiast po przyjsciu z pracy slubnemu dac buzi lece w patatajke do
komputera.Wkupne widzialam interesujace, wlaczylam do wlasnych przepisów.
Pozdrawiam Ramzes.

1. Data: 2001-11-21 11:56:53

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj :o))))))))

Cieszymy sie bardzo, ze dolaczylas do nas :o)))) Jak sie mowi: "Od
przybytku glowa nie boli", a w naszym wypadku najwyzej zoladek z
przejedzenia ;o) Tak a propos przejedzenia. Czy masz juz jakas dobra diete
dla siebie i rodzinki? Uwierz mi, poszukaj jakiegos sposobu na czytanie
postow bez ciaglego uczucia glodu. Ja jestem glodna nawet , gdy przed chwila
zaszlam w "ciaze z obiadem", takie dobre rzeczy tu sa :o)))

> - nie jadam z torebki i fast-fujow

Wcale, wcale nic? A kostki rosolowe? Koncentrat pomidorowy? Albo czasami
jakas zupka kubkowa? Bo widzisz, w Cafe Za Slupem tez bardzo mila atmosfera
i zbiera sie tam na pogawedki o wszystkim wieksza czesc grupy ;o). Tylko do
Cafe potrzebane sa referencje (lista grzeszkow, za ktore na grupie dostaje
sie tomiskiem Laroussa i wkupne ;o) - nie ma lekko), ale nie przejmuj sie
szefowa mamy ok., udaje grozna (te cygaro...), ale ogolnie jest w porzadku.
No nie, Krysiu? ;o)

> - czasem mama pozwoli mi cos ugotowac wiec bede testowac wasze
> przepisy,

hehehe... zobaczysz po Twoich eksperymentach mama bedzie co raz czesciej
wpuskala Cie do kuchni :o)))

> a moze nawet kiedys sie odwaze i sama cos podesle.

Nie ma co sie "odwarzac" trzeba slac :o)), a nie pytac. Tu znika wszystko i
zawsze jest malo ;o)

Jeszcze raz witam Cie w naszej kuchni :o))))))))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200
http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
Galeria grupy: http://www.pl-rec-kuchnia.prv.pl/
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2001-11-21 12:30:04

Od: Bunia <b...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożena" wrote:

> Witaj :o))))))))

Dzien dobry:)
jak mnie wszyscy ladnie witaja:))))

> Wcale, wcale nic? A kostki rosolowe? Koncentrat pomidorowy? Albo czasami
> jakas zupka kubkowa? Bo widzisz, w Cafe Za Slupem tez bardzo mila atmosfera

nie, no koncetratu uzywam, choc wole takie pomidorki ze sloika od
mamy z piwnicy:))), a kostka rosolowa i owszem - no bo jak to tak
nic sztucznego???? troszke glutaminianu sie czasem przydaje:))

za to nie lubie KFC, tego od kaczora Donalda tez nie - bulka tam to
nie bulka - mieso to nie mieso- musztarda to nie musztarda takie
bleeeee...
A zupy z torebek - sa raczej fe i nie moge sie do nich przekonac.
Natomiast prawda jest ze lubie zurek z butelki, ktory sie kupuje w
warzywniaku o:)

Pozdrawiam Aga

1. Data: 2001-11-21 12:46:00

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>szefowa mamy ok., udaje grozna (te cygaro...), ale ogolnie jest w porzadku.

Bozenko - to, co sie zbiera w Cafe to ELITA!!!
a ja dzis dostalam 3 pudelka cygarowe, wiec bede wazniejsza

Krysia

P.S. cygar nie bylo ale pudelka wspaniale!!!! moze jakie w Cafe
postawie, zeby robic wrazenie...
K.T. - starannie opakowana

Propozycja [OT]
[OGLOSZENIE] Bereket - konkurs