witam wszystkich i od razu pytanie o warzywka

1. Data: 2004-08-01 22:09:41

Temat: witam wszystkich i od razu pytanie o warzywka
Od: "Dany ST" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam - nowy jestem i zadny doznan nowych:)

ale mam pytanko - moze troche OT ale..
przeprowadzilem sie wlasnie do domku z kawalkiem ogrodka - w zasadzie z
kawalkiem lasu (okol piaseczna) i zalozylem sobie ogrodek - jakie waszym
zdaniem warzywka moge jeszcze posadzic (no bo jak wysieje to chyba ze pod
sniegiem szukac bede plonow:)) ) coby miec radoche, duzo zareklka dobrego i
zeby przed zima cos z tego bylo...?

dzieki za pomoc i pozdrawiam serdecznie:)
Dany

1. Data: 2004-08-01 22:46:33

Temat: Re: witam wszystkich i od razu pytanie o warzywka
Od: "Realista" <r...@o...pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sniegiem szukac bede plonow:)) ) coby miec radoche, duzo zareklka dobrego

Przed zimą..... to chyba rzezucha ;)

1. Data: 2004-08-02 07:06:33

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Realista" <r...@o...pl.USUNTO> napisał:

> Przed zimą..... to chyba rzezucha ;)

Niekoniecznie. Mozna jeszcze zasiac salate, rzodkiewke, czarna rzepe.
Wiecej informacji znajdziesz tu:
http://www.ogrodowy.republika.pl/pliki/sierpien.html

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2004-08-02 08:39:34

Od: Beata Mateuszczyk <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lilla wrote:

> Niekoniecznie. Mozna jeszcze zasiac salate, rzodkiewke, czarna rzepe.

Szpinak, koperek, brokuły(ale z rozsady).

Pozdrawiam
Bea

1. Data: 2004-08-02 09:09:22

Od: "Paul Urstein" <p...@A...ch> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj posadzilem kapuste za 4-6 tygodni bedzie mala glowka jak w sam raz
na salatke.
--
Amicalement
Paul Urstein

1. Data: 2004-08-02 09:59:59

Od: "Dany ST" <s...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wczoraj posadzilem kapuste za 4-6 tygodni bedzie mala glowka jak w sam raz
> na salatke.

to ja polece poszukam rozsad:)
albo bede na jesieni handel wymienny czynil gdyz z cukinia to wybitnie
przesadzilem:))

milego dnia
Dany

1. Data: 2004-08-02 15:04:18

Od: "M.W." <t...@p...nospam.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Realista" <r...@o...pl.USUNTO> napisał w wiadomości

> Przed zimą..... to chyba rzezucha ;)

rzodkiewka....koper..sałata....rzepa....
spoko mozna siać..ja w sobote rzodkiewke siałem...

Marek

Dzisiaj jemy ŻABY
driny
w spiżarce mam patisona i kabaczka
filety śledziowe - inaczej
[USA] Pytanie o polski sklep - okolice Pensacola FL lub Gulf Shores AL.