witamy

21. Data: 2004-07-23 21:20:15

Temat: Re: witamy
Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Roman Stachowiak" <r...@w...pl>
napisał w wiadomości
news:cdru1s$2hm$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik "Amelka" <a...@n...pl> napisał w
wiadomości

pozdrowień,

> Żeby cię utwierdzić w tym przekonaniu dodam, że Sławkowi
chodziło m.in. o
> to, na co i ja wielokrotnie zwracałem Ci uwagę: listy
_wypada_ podpisywać.
> Nie wystarczy, że na kopercie znajdzie się nazwisko
nadawcy.
> Myślę jednak, że zamiast się podpisywać, zarzucisz mi
publiczne zwracanie
> uwagi dorosłej (?) osobie - czego oczywiście grzeczne
dzieci nie powinny
> robić...

Mam dla Ciebie zagadkę: z czego pochodzą poniższe cytaty?
"Pamiętaj, że każdy ma prawo do swoich własnych poglądów.
Nie obrażaj ludzi, a jeśli już to zrobiłeś - przeproś."
"Traktuj z wyrozumiałością innych. Pamiętaj, że każdy kiedyś
był nowicjuszem."

Może trzeba zmodyfikować te zdania, albo one nie dotyczą
właścicieli folwarku?
Nie ma tam natomiast ani słowa o podpisywaniu listów. A ja
czuję się obrażona. Ot, choćby dlatego, że nie powiedziałam
nigdy, że ktoś jest głupkowatą blondynką czy blondynkiem
(cytuję: "OK, blondi - sama chciałaś ->kf").

Poozdrawiam wszystkich kulturalnych grupowiczów
Amelka

22. Data: 2004-07-23 21:21:31

Od: "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> szukaj wiadomości tego autora

"Amelka" <a...@n...pl> skrev i meddelandet

> Mam dla Ciebie zagadkę: z czego pochodzą poniższe cytaty?

> Poozdrawiam wszystkich kulturalnych grupowiczów

Amelko, i tak zastosowali wobec Ciebie taryfe ulgowa. Krzysia W. tu dawno
nie bylo - on by ci pokazal, gdzie Twoje miejsce ;-)))))

--
Ania Björk

23. Data: 2004-07-23 21:32:47

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "=sve@na=" <sveana_antyspam@hotmail_utandetta.com> napisał w
wiadomości news:cdrvgm$66n$1@news.onet.pl...
> "Amelka" <a...@n...pl> skrev i meddelandet

> Amelko, i tak zastosowali wobec Ciebie taryfe ulgowa. Krzysia W. tu dawno
> nie bylo - on by ci pokazal, gdzie Twoje miejsce ;-)))))

To co? Wołamy?
Krzysiu W, Virtual Kris, KaWu, VKGhost !!!
Wróć i pokaż Amelce, gdzie jej miejsce!!!

--
RomanS
http://www.gimnazjum.pl/karta Karta rowerowa w szkole

24. Data: 2004-07-23 21:52:29

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> To co? Wołamy?
> Krzysiu W, Virtual Kris, KaWu, VKGhost !!!
> Wróć i pokaż Amelce, gdzie jej miejsce!!!

Tak myślałam. Netykieta jest dla
malutkich_użytkowników_netu. Duzi mogą obrażać ile wlezie i
jeszcze się z tego cieszyć.

25. Data: 2004-07-23 22:03:31

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak myślałam. Netykieta jest dla
> malutkich_użytkowników_netu. Duzi mogą obrażać ile wlezie i
> jeszcze się z tego cieszyć.

Znów zapomniałaś się podpisać :-[
Ale nie martw się - Krzysiu W nie pojawi się na moje, wyłącznie, wołanie.
Musiałaby cała grupa zawołać. Ale na to raczej nie ma co liczyć :(

26. Data: 2004-07-23 22:22:30

Od: "RomanO" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Musiałaby cała grupa zawołać. Ale na to raczej nie ma co liczyć :(
<..>
Jasne!
Są wakacje.
Może, jeszcze z raz normalne i nie ostatnie?.
Lepiej się, gdzieś w niedziele przejechać.
Póki akcyzy, na paliwo nie podnieśli.
Albo siły na (tfu!) pedały starczy.
Na północ (nie bój Anno!)....kierunek trójmiasto!
Tam piękno.... żaglowce!

RomanO

27. Data: 2004-07-23 22:53:23

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> [...]
wyłącznie, wołanie.
> Musiałaby cała grupa zawołać. Ale na to raczej nie ma co

Rozumiem Twój ból poparty stosownym emotikonem. A byłoby tak
zabawnie pobawić się cudzym kosztem, prawda?

Skoro nie mogę liczyć na przeprosiny, o które prosiłam, nie
chce mi się podpisywać.

28. Data: 2004-07-24 07:59:28

Od: "Roman Stachowiak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro nie mogę liczyć na przeprosiny, o które prosiłam, nie
> chce mi się podpisywać.

Nie chcesz się podpisywać ze względu na mnie ???!!!
Wydawało mi się, że tego wymaga najzwyklejsza kindersztuba.
Ja tam mogę być jej pozbawiony, co mi tam, ale Ty?
Cóż, każdy sam sobie wystawia opinię...
Ja już mam fatalną, ale Tobie też niewiele brakuje ;-)

29. Data: 2004-07-24 14:32:43

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości

> [...]
> Ja tam mogę być jej pozbawiony, co mi tam, ale Ty?
> Cóż, każdy sam sobie wystawia opinię...
> Ja już mam fatalną, ale Tobie też niewiele brakuje ;-)

Zostałam trollem po napisaniu pierwszego postu pod tym
nickiem. Mimo przeprosin. Co za różnica zatem? I tak
cokolwiek napiszę, rzucają się na mnie z wyzwiskami ciągle
te same osoby.

A albo i nie A

30. Data: 2004-07-24 14:41:51

Od: "Amelka" <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Krzysia W. tu dawno
> nie bylo - on by ci pokazal, gdzie Twoje miejsce ;-)))))
~~~~

Zawołamy kolegę z drugiego podwórka?

wakacje a my na kursie jak u was?????
Gdzie sprzedać pracę dyplomową?
Mianowani powiedzce o co was pytali?? plis
Jakie pytania na mianowanego?
Ko jest obecnie ministrem kultury?