wkrótce święta..............

1. Data: 2002-03-18 09:22:28

Temat: wkrótce święta..............
Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Święta już za pasem i mam do Was pytanie:

cały pierwszy dzień świąt spędzamy jak zwykle w rozjazdach od jednych
rodziców do drugich i mam do Was pytanie:
czy dzwonić do teściowej i zaproponować, że upiekę jakieś ciasto?
nie chcężeby odebrała to w ten sposób, ze mi jej ciasta nie smakują -
ale chcę się jakoś dołożyć do przygotowań a piekę fenomenalne ciasta
(bo z resztą to różnie bywa - raz wyjdzie a raz nie).
A moze zadzwonie i zapytam czy moze cos przygotowac a ona podejmie
decyzje?
Tylko ona powie pewnie ze nie trzeba, bo wie ze mam malo czasu przy
dziecku na stanie przy garach a ja naprawde chce cos zrobic. Ale z
drugiej stroy nie chce byc nachalna.
Pomozcie grupowicze - jak to zrobic zeby bylo jak najlepiej?

Marzena

2. Data: 2002-03-18 09:37:28

Temat: Re: wkrótce święta..............
Od: "geronimka" <j...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej:)

Myślę, że powinnaś do niej zadzwonić i z nią porozmawiać....Powiedz jej, że
czujesz potrzebę zrobienia czegoś pysznego do jedzenia na wasz stół
wielkanocny - nie to żeby Ci mamusi rzeczy nie smakowały - nie..wręcz
przeciwnie...powiedz, że chcesz aby mama poznała choć w jakiejś malutkiej
części twoje zapędy kulinarne:))))
(ja tak zrobiłam w zeszłym roku właśnie:)))
Wszyscy byliśmy zadowoleni a moja sałatka śledziowa i ciasto poszły bardzo
szybko, bo każdy chciał spróbować jaka to ze mnie gosposia:)))
Trzymamy kciuki:))

Asia i śpiąca Juleczka (9m.)
Warszawa Wola
gg:1191474
icq:37280988

3. Data: 2002-03-18 09:38:50

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marynatka" <m...@f...net> napisał w wiadomości
> [...]
> (bo z resztą to różnie bywa - raz wyjdzie a raz nie).
> A moze zadzwonie i zapytam czy moze cos przygotowac a ona podejmie

I dodaj do tego, że chętnie zrobiłabyś jakieś ciasto, bo to by Tobie
najłatwiej wyszło...

> Tylko ona powie pewnie ze nie trzeba, bo wie ze mam malo czasu przy
> dziecku na stanie przy garach a ja naprawde chce cos zrobic. Ale z
> drugiej stroy nie chce byc nachalna.

To powiedz, że chcesz pomóc, a ciasto to dla Ciebie nie problem i umiesz
swobodnie robić ciasto przy Kubusiu.
(A propos uważaj, żeby nie chciał wstawać raczkując w kuchni przy gorącym
piekarniku, a najlepiej od razu pokaż mu, że gorące - tak, żeby poczuł, ze
gorące, ale zebry się nie poparzył)

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

4. Data: 2002-03-18 09:39:29

Od: Alex Jańczak <o...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marynatka <m...@f...net> w artykule
news:k5cb9u0649kjjvceqpk1b1gin1nb70e9dd@4ax.com napisał...
> [...]
> (bo z resztą to różnie bywa - raz wyjdzie a raz nie).
> A moze zadzwonie i zapytam czy moze cos przygotowac a ona podejmie

Ja bym upiekła to co najlepiej wychodzi i po prostu przywiozła
bez wcześniejszego pytania jako "prezent od zajączka". Najwyżej
będą dwa takie same i tak się zje.

Olka
--
**/|_/|*********************************************
***********

5. Data: 2002-03-18 12:09:14

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rodziców do drugich i mam do Was pytanie:
> czy dzwonić do teściowej i zaproponować, że upiekę jakieś ciasto?

No jasne, przecież to nie jest oficjalna wizyta tylko święta w gronie
rodzinnym, więc tesciowej na pewno będzie miło, że chesz uczesniczyć w
przygotowaniach.
U mnie święta są zawsze "składkowe", tzn. umawiamy się w którym domu
spotykamy się na Wigilii czy śniadaniu wielkanocnym(teraz to tylko u mnie,
bo Piotrus jest uczulony na psy teściowej) i każda z nas przygotowuje część
jedzenia, dzielimy się kto co robi, ja np. robię większość ciast.

> nie chcężeby odebrała to w ten sposób, ze mi jej ciasta nie smakują -

no tak...Wy chyba czasem macie na pieńku(tak mi się jakoś kojarzy), ale
chyba nie ma podstaw by w ten sposób podejśc do sprawy.

pozdrawiam
Basia

OT do Poznaniaków - potrzebna spacerówka
OT Kto chce kilo chałwy?
Witam Was z uśmiechem
[OT] Ankieta pt. "Cel i sens życia".
narkotyki