włóczka Kotek

1. Data: 2007-09-01 19:40:07

Temat: włóczka Kotek
Od: "Ania Górecka" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Nie miałam nigdy do czynienia z robótkami ręcznymi, chcę zacząć.
Zakochałam się w szalu kroowki: http://www.ztpnet.pl/~kgaik/f_szal_szary.htm
i chcę go sobie zrobić (albo zatrudnić mamę, jak mi cierpliwości nie starczy).
Wymysliłam sobie soczysty zielony, na allegro znalazłam taką włóczkę:
http://allegro.pl/item229224971_nowa_wloczka_kotek_k
olory_najtaniej_.html
(kolor numer 2). Chyba jest podejrzanie tania? Czy któraś z Was w ogóle
ją zna? Jeśli nie warto ją kupować, to jaką mi polecacie (chodzi mi głównie
o ten kolor) i ile powinnam jej kupić?

--
Pozdrawiam, _
Ania |\'/-..--.

2. Data: 2007-09-01 20:08:37

Temat: Re: włóczka Kotek
Od: Lila <l...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Ania Górecka pisze:
> [...]
> ją zna? Jeśli nie warto ją kupować, to jaką mi polecacie (chodzi mi głównie

witam!
bardzo lubię robić z tego typu włóczki z tym tylko że ja robiłam dużo
ale na drutach.

3. Data: 2007-09-01 20:45:21

Od: Mylum <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie miałam nigdy do czynienia z robótkami ręcznymi, chcę zacząć.
> Zakochałam się w szalu kroowki:http://www.ztpnet.pl/~kgaik/f_szal_szary.htm
> i chcę go sobie zrobić

witaj w klubie!
nie chce Cie zniechecac, ale ten wzorek dla osoby poczatkujacej moze
byc troche trudny
ale jest bardzo fajny

a wloczka nie jest podejrzanie tania, to w pasmanteriach jest
podejrzanie drogo ;)

pozdrawiam!
A.

4. Data: 2007-09-02 12:02:05

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Górecka pisze:
> [...]
olory_najtaniej_.html
> (kolor numer 2). Chyba jest podejrzanie tania? Czy któraś z Was w ogóle

Zna, ale przy robotach drucianych, nie wiem, jak sie bedzie sprawowal
przy szydelku. Ot, taki sobie zwykly akryl, zadna sensacja, zle sie nie
robi, ale specjalnie wyrafinowanego efektu sie po nim nie spodziewaj.
Co do ceny - nie wiem, bo dawno nie zagladalam do pasmanterii.

th

5. Data: 2007-09-02 12:37:01

Od: grazyna <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania Górecka pisze:
> [...]
> ją zna? Jeśli nie warto ją kupować, to jaką mi polecacie (chodzi mi głównie

Robilam z ronych odcieni zielonego kotka wielki pled na lozko - ma juz
kiklka lat i wciaz wyglada jak nowy...
Grazyna

6. Data: 2007-09-03 13:12:04

Od: a...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

On 1 Wrz, 21:40, "Ania Górecka" <czarodzie...@ostatnia-litera-
alfabetu.pl> wrote:
> [...]
> ją zna? Jeśli nie warto ją kupować, to jaką mi polecacie (chodzi mi głównie

Ta włóczka nie jest specjalnie tania. Kotek w pasmanteriach kosztuje
bardzo zbliżenie (przynajmniej w Krakowie).

To zwykły akryl, robi się z niego dobrze, natomiast nie każda lubi
akryl (ten ma średnią miękkość, miększa i przyjemniejsza jest czysto-
biała :))

Pozdrawiam,
Aneczka (Kraków)

7. Data: 2007-09-03 13:20:24

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl pisze:

> To zwykły akryl, robi się z niego dobrze, natomiast nie każda lubi
> akryl (ten ma średnią miękkość, miększa i przyjemniejsza jest czysto-
> biała :))

A najbardziej miekki jest ,,drapany'' kotek - taki nieco przypominajacy
moher. Moze cos sie zmienilo, ale kiedys byl tylko bialy i jakis
przeslodzony pastelowy.

th

8. Data: 2007-09-03 21:00:01

Od: "Dorfi" <d...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@g...pl napisał(a):

> Ta w=B3=F3czka nie jest specjalnie tania. Kotek w pasmanteriach kosztuje
> bardzo zbli=BFenie (przynajmniej w Krakowie).
>
> To zwyk=B3y akryl, robi si=EA z niego dobrze, natomiast nie ka=BFda lubi
> akryl (ten ma =B6redni=B1 mi=EAkko=B6=E6, mi=EAksza i przyjemniejsza jest c=
> zysto-
> bia=B3a :))
>
> Pozdrawiam,
> Aneczka (Krak=F3w)

Jakiś czas temu kupowałam ją w hurtowni po 4 zł z groszami za motek.
Dorfi

9. Data: 2007-09-04 07:03:13

Od: "Dana" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ją zna? Jeśli nie warto ją kupować, to jaką mi polecacie (chodzi mi głównie

WITAJ
Kup lepiej w pasmanteri , cena zbliżona , przecież do ceny podanej na allegro
musisz doliczyć koszt wysyłki.
Kolor też może odbiegac od prezentowanego na zdjęciu.
Co do wzorku to jest śliczny , ale chyba za trudny na osobę początkującą.
Ja haftuję xxx , robię na drutach , w szydełku raczkuję - i jakoś mi nie
wyszedł ten wzorek.
Może jestem ciężkim przypadkiem :-))
Pozdrawiam i powodzenia
Dana

10. Data: 2007-09-04 07:40:03

Od: "Kasia" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania Górecka" <c...@o...pl> napisał
w wiadomości news:fbcf6n$eoq$1@news.onet.pl...
> [...]
> (kolor numer 2). Chyba jest podejrzanie tania? Czy któraś z Was w ogóle
> ją zna? Jeśli nie warto ją kupować, to jaką mi polecacie (chodzi mi

Przede wszystkim Kotek nie nadaje się na ten szal! Jest za gruby. Jeśli już
to Kocurek. Albo inna jak najcieńsza włóczka. Sam Kotek jest włóczką bardzo
OK, ale na druty.

Kasia

druty,szydelko modele
jak zabrac sie za taka sukienke?