wloczka szydelkowa - ale jaka??

1. Data: 2006-03-29 06:04:14

Temat: wloczka szydelkowa - ale jaka??
Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

ratujcie kochane,
chcialam sobie zrobic te bluzeczke:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/l2qnxbdrecpjhxw2
.html
i utknelam juz na samym poczatku - pomijam brak jasnozielonej wloczki -
chcialam zrobic to dobrze i kupic jeden moteczek..
i GUZIK!!
w opisie podano nazwe wloczki " Marina della Filatura di Grignasco"

czy wiecie jaka polska wloczka odpowiada temu opisowi? tudziez z czego
moglabym to zrobic zeby bylo przewiewne i na lato??
pozdrawiam
Justyna

2. Data: 2006-03-29 08:16:07

Temat: Re: wloczka szydelkowa - ale jaka??
Od: "Bieta " <b...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadzę że powinnaś to zrobic z cienkiej bawełny, typu virginia aniluxu - takie
bawełny sa sprzedawane w motkach po 5 dkg, więc nie ma problemu z zostającą
dużą ilością włóczki,
albo nawet Monika czy inny grubszy kordonek
a przewiewna ta .... hmm... bluzeczka.... narzutka.... bedzie zawsze -
niezaleznie od tego z czego ją zrobisz ;-))

3. Data: 2006-03-29 08:29:29

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

dziekuje za odpowiedz
kompletny laik jestem jesli chodzi o roznego rodzaju wloczki - zwykle
robie z tego co mi w reke wpadnie - ale jesli bedzie za gruba to kwiaty
wyjda monstrualne a wtedy.. bedzie na slonia a nie na mnie ta bluzeczka
:)))
pozdrawiam
Justyna

4. Data: 2006-03-29 10:08:14

Od: " " <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <w...@l...pl> napisał(a):

> w opisie podano nazwe wloczki " Marina della Filatura di Grignasco"

Tu masz namiar na dystrybutora tej firmy w Polsce (za producentem) :):
JANEL Sp. z o.o., pan Janus
Ul. TERESPOLKA 4, 03-813 WARSZAWA
tel.: (22)8104727, fax: (22)8104727

Grinasco to nazwa firmy produkującej tę włóczkę, marina to morski, więc
podejrzewam, że nazwa włóczki to Filatura po prostu. :)

A nie miałaś tam podanej długości w kłębku? (ilość m?)

Pozdrówki,
Aneczka

5. Data: 2006-03-29 10:14:17

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

ale masz rzetelne info:))
oczywiscie ze gramatura byla 180m/50 g
poszukam tej filatury - i sprawdze :)) bo jesli za klebek pojde z torbami
to bede musiala znalezc zastepnik jakis.

dzieki za pomoc
Justyna

6. Data: 2006-03-29 10:45:31

Od: " Aneczka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <w...@l...pl> napisał(a):

> ale masz rzetelne info:))
> oczywiscie ze gramatura byla 180m/50 g

Tak zawsze najłatwiej jest szukać :)
Jak na lato, to najlepsza będzie bawełna, wiskoza, ew. cienki akryl.
Taką samą długość nitki w kłębku ma np.:
- Floria 2
- Cotton Tango
- Sonia (350/100 gr, ciuteńkę grubsza)
- Malwa (Aniluxu) - ta z kolei ciut cieńsza - 370 m/100 gr)
- Baby

To tak na pierwszy "rzut oka" :)

Pozdrawiam,
Aneczka

7. Data: 2006-03-29 10:49:54

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

no tak,
ale tutaj zdaje sie nie powinna byc "mechata", zas w sklepie internetowym
faktury zbytnio nie widac :)

8. Data: 2006-03-29 11:11:50

Od: " Aneczka" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna <w...@l...pl> napisał(a):

> no tak,
> ale tutaj zdaje sie nie powinna byc "mechata", zas w sklepie internetowym
> faktury zbytnio nie widac :)

To przejdź się do pamanterii i pooglądaj sobie te włóczki :) Zobaczysz wtedy
czy jest mechata czy nie.
Z tego co pamiętam, to Malwa nie jest włochata, Floria też nie. Baby chyba
lekko jest, Cotton jest pofalowane, a Soni nie dotykałam, albo nie pamiętam :)

Pozdrówki,
Aneczka

9. Data: 2006-03-29 11:17:34

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

dzieki wielkie :))

pozdrawiam
Justyna

10. Data: 2006-03-29 11:32:07

Od: Justyna <w...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak sie zastanawiam - czy nie lepsza bylaby do tego wloczka Camilla ?

pozdrawiam
Justyna

xxx Kartki z dawnych lat...
poncho