włóczka tasiemkowa

1. Data: 2005-09-30 14:45:55

Temat: włóczka tasiemkowa
Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Kupiłam ostatnio sporo włóczki tasiemkowej (aaaaale mi się udało, w
ciucholandzie za grosze, do tego większość nienaruszona, tylko trochę do
sprucia), i w związku z tym mam pytanie: czy ktoś z Was robił już coś z
włóczki tasiemkowej szydełkiem? Jak to wychodzi, może szkoda tego na robótkę
szydełkową i najlepszy efekt osiągnie się jednak na drutach? Poradźcie
proszę.
Z góry dziękuję za opinie.
Agnieszka (Kalisz)

2. Data: 2005-09-30 14:58:28

Temat: Re: włóczka tasiemkowa
Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka_K napisał(a):
> [...]
> szydełkową i najlepszy efekt osiągnie się jednak na drutach? Poradźcie

Lepiej na drutach. Chodzi o to, zeby jak najmniej ,,pogniesc'' te
wloczke. Na szydelku traci sie caly jej urok.

th

3. Data: 2005-09-30 15:31:24

Od: "Marzena" <k...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłam kiedyś w ciucholandzie wiśniową włóczkę tasiemkową za grosze.
Zaczęłam robić na szydełku sweterek,ale nie najlepiej to wyglądało (chociaż
robiłam grubym szydełkiem,chyba 5,5),więc robótkę sprułam i dałam
koleżance,żeby zrobiła mi sweterek na drutach (niestety sama niedrutowa jestem).
Teraz jest super!!

Marzena

4. Data: 2005-09-30 17:10:03

Od: "małgorzata " <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo często robię z włóczki tasiemkowej, cały jej urok widać gdy robisz na
drutach i to prostym gładkim wzorem.
Małgorzata

5. Data: 2005-10-01 09:54:52

Od: c7 <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 30 Sep 2005 17:10:03 +0000 (UTC), małgorzata stwierdził co
następuje:

> Bardzo często robię z włóczki tasiemkowej, cały jej urok widać gdy robisz na
> drutach i to prostym gładkim wzorem.
> Małgorzata

Na marginesie dodam, ze grubymi drutami, bo gdy się dzierga na zbyt
cienkich, to też zdecydowanie traci wdzięk. Życzę owocnej i udanej
dzierganiny:)

Pozdrawiam
Baśka

--
"...niebieskie pieski chodzą za mną wciąż..."

6. Data: 2005-10-01 12:56:31

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo serdecznie dziękuję za opinie :-)))))) Przekonałyście mnie, żeby z
powrotem uśmiechnąć się do drutów.
Jesteście kochane i niezastąpione.
Mam jeszcze jedno pytanko - czy podczas robienia należy jakoś szczególnie
uważać, aby ta włóczka tasiemkowa "szła" prosto ? Jak już pisałam trochę
jest już coś z tej włóczki zrobione, ściągacz i kawalątek oczkami prawymi,
przyznam, że dzianina wygląda pięknie. Aż szkoda pruć :-).
Pozdrawiam.
Agnieszka (Kalisz)

7. Data: 2005-10-01 13:25:38

Od: T0SIA <"toosiaa\"to_wywal\""@onet.poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka_K napisał(a):

> Mam jeszcze jedno pytanko - czy podczas robienia należy jakoś szczególnie
> uważać, aby ta włóczka tasiemkowa "szła" prosto ?

nie...
nie zwracaj w ogole na to uwagi, zreszta nie dalabys rady ukladac ja
prosciutko, i tak w duzych oczkach (bo w takich wyglada najlepiej)
poskrecalaby sie wedle wlasnego widzimisie :-) ze nie wspomne o praniu :)

--
Pozdrawiam - T0SIA
-----------

8. Data: 2005-10-01 14:26:00

Od: Moolinea <moolinea@WYTNIJ_TO.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>jest już coś z tej włóczki zrobione, ściągacz i kawalątek oczkami prawymi,
>przyznam, że dzianina wygląda pięknie. Aż szkoda pruć :-).

Jeśli wygląda pięknie to chyba sobie sama odpowiedziłaś na pytanko :)
Nie ma co naprawiac czegoś co nie jest popsute ;)
Moolinea

Złote gody
Pytanko chodzi o getboota i stronki photo 163
XXX Wyspianski - szukam :)
co jest?
gazetki