Re: wlokniaki w piersi?

From: "Janusz Regulski" <j...@b...com.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: wlokniaki w piersi?
Date: Tue, 20 May 2003 14:23:23 +0200

Witam!
U mnie z guzkiem wygladalo to tak: mial 2.5 cm. bylam prywatnie u
ginek-zrobil usg i nie wiedzial- czy gruczolak, czy wlokniach? Obok w
gabinecie zrobili biopsje i po 2 tyg wynik - brak materialu!
W poradni chorob sutka - biopsja pod kontrola usg, 3 lekarzy i brak
materialu!; w klinice onkolog. biopsja "na wyczucie" i tez brak materialu.
Kiedy stwierdzali "brak materialu" to ja nie decydowalam sie na zabieg....Po
dwoch latach urodzilam synka, mialam mnostwo pokarmu, a kiedy zanikl okazalo
sie, ze guzek powiekszyl sie do 4.5 cm. Wowczas juz bez biopsji wybralam sie
na zabieg. 1 doba w szpitalu i juz 5 lat mam spokoj.
Tak wiec, proponuje pozbyc sie guzka przed ciaza - bedzie mniejsze ciecie a
blizna jest prawie niewidoczna.

pozdrawiam i zycze zdrowka
Kaska R
<m...@w...pl> wrote in message

> Witam,
> Z mojego doswiadczenia wynika, ze po stwierdzeniu przez lekarza ze masz
> wlokniaki (tak naprawde to mozna na pewno stwierdzic dopiero po biopsji)
> powinnas zdecydowac sie na biopsje, uwierz ze to boli tyle co uklucie igla
i to
> wszystko a potem po okolo 2 tygodniach masz wynik i wiesz co dalej robic.
Jesli
> bylyby to rzeczywiscie wlokniaki, to w czasie ciazy moga sie powiekszyc
(maja
> na to wplyw zmiany hormonalne ktore zachodza w trakcie ciazy) no i moga
Cie