włosy, a terapia hormonalna u kobiety

1. Data: 2005-09-27 17:38:21

Temat: włosy, a terapia hormonalna u kobiety
Od: Ola <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
właśnie jestem po wszelkich testach hormonalnych i przeróżnych
badaniach, czekam teraz na wyniki i wizytę u lekarza, który jak mam
nadzieję zaleci jakąś skuteczną terapię ... Niestety to wszystko bardzo
długo trwa.
Moje pytanie dotyczy włosów, (strasznie mi wypadają)czy po skutecznych
lekach odrosną one takie jak były kiedyś czy tylko nieznacznie wrócą do
normy i przestaną garściami wyłazić ;-(
Pozdrawiam ,
Ola

2. Data: 2005-09-28 19:05:07

Temat: Re: włosy, a terapia hormonalna u kobiety
Od: "Sarcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Moje pytanie dotyczy włosów, (strasznie mi wypadają)czy po skutecznych
> lekach odrosną one takie jak były kiedyś czy tylko nieznacznie wrócą do

Witaj Olu,

Ja mam podobny problem. Od ponad 2 lat mam poważne zaburzenia hormonalne -
potwiedzone wynikami. Włosy wypadały mi garściami, przerzedziły się o
połowę. Jednak od niedawna stosuję preparat Loxon 2 zalecany dla osób
dotkniętych łysieniem androgenowym. Należy nim 2 razy dziennie nacierać
skórę głowy. Widzę poprawę. Wszystko zależy też od Twojego wieku i zdolności
regeneracji mieszków włosowych. Każda kuracja wymaga jednak cierpliwoći i na
efekty należy poczekać. Uszy do góry.
Pozdrawiam
Aga

3. Data: 2005-09-29 18:14:55

Od: Ola <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 24 lata
czy Loxon można kupić bez recepty ???

4. Data: 2005-09-29 18:22:28

Od: Ola <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam 24 lata,
włosów na głowie miałam dużo i jeszcze nikt jakoś nie zauważa że się
jest ich mniej (albo nie mówią) ,
do tego są kręcone - więc wydaje się że jest ich jeszcze więcej
ale ja nie lubię się już przeglądać w lustrze i ciągle gdzie się obrócę
widzę że gdzieś leżą moje włosy ;-(
poza tym za niedługo mam ślub boję się do tego czasu będę łysa
dzięki za odpowiedź
niezbyt pocieszająca ;-(
ale cóż zrobić
Pozdrawiam
Ola

5. Data: 2005-09-29 19:03:48

Od: "Sarcia" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam 24 lata
> czy Loxon można kupić bez recepty ???

Tak jest dotępny w każdej aptece- koszt buteleczki 25 złotych. Zanim
zaczniesz stosować skonsultuj to jednak z dermatologiem. Wcześniej powinnaś
jednak zrobić badania określające poziom cynku i żelaza we krwi. To też może
być przyczyną wypadania włosów.
Pozdrawiam
Aga

szybsze bicie serca po jedzeniu