woda mineralna Muszynianka i biegunka

11. Data: 2011-11-17 05:56:24

Temat: Re: woda mineralna Muszynianka i biegunka
Od: ksx4system <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 8 Lis, 19:17, "fenek" <q...@u...op.as> wrote:
> Dlaczego po tej wodzie zawsze dostaję biegunki? Co jest z nią nie tak,
> albo ze mną?

Zdecydowanie coś z Tobą. Spożywam Muszyniankę od daaawna, brak
problemów u mnie i u reszty członków rodziny.

12. Data: 2011-11-21 20:55:24

Od: "Plumke.pl" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Zdecydowanie coś z Tobą. Spożywam Muszyniankę od daaawna, brak
>problemów u mnie i u reszty członków rodziny.

jestem fakirem i chwale sobie jedzenie tluczonego szkla, drutu kolczastego
oraz zyletek; IMO jesli tobie nie pasuja to z toba tez zdecydowanie cos nie
tak

plumke

Szkodliwa wykładzina PCV? Jak bardzo?
Dobry zielarz