woda w uchu

1. Data: 2004-07-27 08:49:46

Temat: woda w uchu
Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

co zrobić z wodą w uchu? poradźcie

2. Data: 2004-07-28 09:24:22

Temat: Re: woda w uchu
Od: "Ania i Darek" <d...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
news:ce554u$kpd$1@nemesis.news.tpi.pl...
> co zrobić z wodą w uchu? poradźcie

slyszalam ze sie skacze na jednej nodze :) mi to pomaga

3. Data: 2004-07-28 17:36:52

Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania i Darek napisał:
> Użytkownik "Anka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

> slyszalam ze sie skacze na jednej nodze :) mi to pomaga

a mi niestety nie pomaga, a woda chlupie po uchu już trzeci dzień
oszaleć można...

4. Data: 2004-07-28 17:51:55

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 Jul 2004 19:36:52 +0200, Anka wrote:

> a mi niestety nie pomaga, a woda chlupie po uchu już trzeci dzień
> oszaleć można...

Woda? W przewodzie słuchowym zewnętrznym? Trzeci dzień? Ye hairy gods!

To albo masz tam czop woskowinowy, albo to wcale nie jest woda. Infekcji
nie masz? Znaczy jakiegoś kataru albo co? Samolotem ostatnio nie
leciałaś czy cóś?:)

Zaglądał Ci ktoś do ucha kiedyś? Laryngolog znaczy?:) Jeśli nie - może
warto?

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

5. Data: 2004-07-29 05:27:38

Od: "JacekG." <j...@c...katowice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Może źle skaczesz. Skakać trzeba na tej nodze co zalane ucho, głowa powinna
w miarę luźno zwisać również na tą stronę (leżeć na ramieniu), mnie zawsze
pomaga. A najlepiej skocz do laryngologa.
Pozdrawiam.

7. Data: 2004-07-29 22:50:50

Od: "Tomek" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anka" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> co zrobić z wodą w uchu? poradźcie

dobra metoda jest nalac do pelna i wylac - powaznie
czasem pomaga, a jak nie to pozostaje czekac az wyparuje :)

8. Data: 2004-07-30 08:25:40

Od: Anka <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marek Bieniek napisał:

To albo masz tam czop woskowinowy, albo to wcale nie jest woda.

byłam na basenie więc co innego mogę tam mieć jak nie wodę?

Infekcji nie masz? Znaczy jakiegoś kataru albo co?

zdrowa jak ryba jestem

Samolotem ostatnio nie leciałaś czy cóś?:)

ani samolotem ani cóś

Zaglądał Ci ktoś do ucha kiedyś? Laryngolog znaczy?:) Jeśli nie - może
warto?

zaglądał i to nie raz, laryngolog jak najbardziej, ostatnio z miesiąc
temu i nic nie znalazł

badana naukowe - wyciąg z miłorzębu japońskiego
Malinka ;)
choroby weneryczne - profilaktyka
Pomocy - poważne pytanie
Endoproteza stawu biodrowego