wojna się zaczęła ??

21. Data: 2006-06-19 13:29:16

Temat: Re: wojna się zaczęła ??
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

^

> [...]
> i wegetarianie tłuszczu nie unikają.
> Na dokładkę sam Kwaśniewski napisał i jest czarno na białym w jednej z
> jego książek, ze dieta tzw. japońska (oparta na węglowodanach), to dieta
> tak samo doskonała dla człowieka jak DO.
>Edyto, nie pisz czego nie jesteś w 100 % pewna. Dr Kwaśniewski napisał w
>kilku swoich książkach, że ze znanych mu diet najlepszą jest dieta
>japońska, ale mimo to uważa, że dieta optymalna jest lepsza, bo Japończyzy
>na swojej diecie żyją długo i zdrowo, ale jednak dosięgają ich często udary
>mózgu, czego winno nie być na diecie optymalnej.

Pozdrawiam Jurek M.

22. Data: 2006-06-19 13:34:39

Temat: Re: wojna się zaczęła + KONKURSIK NA LATO ! Z NAGRODAMI! :D
Od: "Advert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale tak przy okazji, jak już na biblijne tematy zeszło.
> KONKURSIK na lato:
>
> 1. Kto znajdzie i zacytuje coś o jedzeniu _jabłek_ (takich z jabłoni) w
> Księdze Genesis (Rodzaju), wygra ode mnie 3 litry 36% Łowickiej. Na własny
> koszt wyślę pod wskazany adres. :)))

Ty sknerusku, wiesz dobrze że tam nic nie ma o jabłkach i jabłoniach ;-)

> // varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

no no... ;-)))))))

23. Data: 2006-06-19 15:31:41

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

j...@n...pl pisze:

> [...]

I co? Nie ma? Tzn. gdzie sa statystyki potwierdzajace pobozne zyczenia
tworcy diety "optymalnej"?

24. Data: 2006-06-19 15:50:07

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa pisze:

> [Ja od razu uprzedzę odpowiedz i sama napiszę, zeby Krystyna się nie musiała
> fatygować: "powiedziała co wiedziała, wegetraiańskie chamstwo! Masz źle
> odżywiony mózg i nie będę z Tobą gadać! PLONK!"

Jeszcze: "byle co jesz, byle co gadasz". To w koncu koronny argument w
kazdej tego typu dyskusji.

25. Data: 2006-06-19 15:52:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa pisze:

> Nie. Co roku próbuję w lato zgrubnąc trochę zgodnie z propagowaną tu teorią
> że od owoców się tyje i jak zwykle to co zwykle, czyli nic. :>

Coz, ja je jeszcze dosladzam i traktuje smietanka 30%, a nie jakas licha
maslanka ("mieszam paliwa" - dla niewtajemniczonych w obrzadek
optymalny). No i jak zwykle :)

26. Data: 2006-06-19 18:14:50

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news:

> Jeszcze: "byle co jesz, byle co gadasz". To w koncu koronny argument w
> kazdej tego typu dyskusji.

tylko dyskusje z obojnakiem sa "na poziomie" :))))

Jurek

27. Data: 2006-06-19 19:53:53

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e76h54$e65$3@inews.gazeta.pl...
> Coz, ja je jeszcze dosladzam i traktuje smietanka 30%, a nie jakas licha
> maslanka ("mieszam paliwa" - dla niewtajemniczonych w obrzadek
> optymalny). No i jak zwykle :)

I zgodnie z "przepowiednią" to mieszanie sprawia ze produkujesz chamskie
posty ;(

--
"Przepraszam, ze sie niegrzecznie wtracam do prywatnej rozmowy, ale czy
Wam sie przypadkiem grupa dyskusyjna z czatem randkowym nie pomylila?"

28. Data: 2006-06-19 19:56:35

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:e76h1b$e65$2@inews.gazeta.pl...

> Jeszcze: "byle co jesz, byle co gadasz". To w koncu koronny argument w
> kazdej tego typu dyskusji.

Święte słowa ;))))))))))0

--
" jestes dla mnie przykladem polglowka, i
nie wnikam w to, czy masz tak od urodzenia, od picia chlorowanej wody,

29. Data: 2006-06-20 10:29:09

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <slawekopty(usuń)@gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A to to już wege projekcja :P
No jak projekcja jak można w googlu znleźć? :)

--
Edyta Czyż

30. Data: 2006-06-20 10:36:09

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Advert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Ty sknerusku, wiesz dobrze że tam nic nie ma o jabłkach i jabłoniach ;-)

Ja wiem, ale może jak zanęcę śmietanką to inni tez sami przeczytają i będą
wiedzieć a nie wierzyć bezrefleksyjnie komuś, kto nie czytał najwyraźniej a
innym z jakiegoś powodu, wmawia nieistniejące tam banialuki. :>

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Czy warzywa są przereklamowane?
(OT) Janusz Lepionko
Dieta niskotluszczowa CZY dieta niskoweglowodanowa.???
Czerwone wino i kakao
Jaka dieta ??