wojna się zaczęła ??

31. Data: 2006-06-20 10:37:15

Temat: Re: wojna się zaczęła ??
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
news:e76v53$gdb$1@inews.gazeta.pl...

> I zgodnie z "przepowiednią" to mieszanie sprawia ze produkujesz chamskie
> posty ;(

To jakaś optymalna projekcja. :)))

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

32. Data: 2006-06-20 10:45:08

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Ale nie jest, czy tylko winno nie być?
Przecież to jest nie do zweryfikowania, bo póki ktoś funkcjonuje i jada
według zaleceń DO, to będzie mówione że żywi się najlepiej jak można, ale
jak dostanie udaru to zaraz podniesie się wrzask, ze to dlatego ze źle
stosował DO czyli nie żywił się optymalnie. :>

Jerzy, a może byś tak wyluzował i wziął udział w konkursiku?
Zweryfikujesz sobie co Jan K pisze a co faktycznie w Biblii napisane stoi.
;)
Bo coś mało chętnych a pytania dość proste przecież.

--
Edyta Czyż

33. Data: 2006-06-20 11:03:26

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 20 Jun 2006 12:45:08 +0200, Sowa napisał(a):

> [...]
> jak dostanie udaru to zaraz podniesie się wrzask, ze to dlatego ze źle
> stosował DO czyli nie żywił się optymalnie. :>

Słusznie! Tym bardziej, że udaru musiał dostać wcześnie, czyli wtedy gdy po
raz pierwszy zaakceptował zasady tej diety.

puchaty

34. Data: 2006-06-20 11:06:00

Od: puchaty <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> jak dostanie udaru to zaraz podniesie się wrzask, ze to dlatego ze źle
> stosował DO czyli nie żywił się optymalnie. :>

Słusznie! Tym bardziej, że udaru musiał dostać wcześniej, czyli wtedy gdy

35. Data: 2006-06-20 11:13:17

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ale nie jest, czy tylko winno nie być?

Wyraziłem się bardzo nieściśle, a ty słusznie to podchwyciłaś. Nauki
podstawowe są ścisłe i trzeba wyrażać się ściśle.
Nie może być udaru na prawidłowo prowadzonej diecie optymalnej, ponieważ nie
może brakowac tlenu w tętnicach mózgowych.
> :>
> Jerzy, a może byś tak wyluzował i wziął udział w konkursiku?

Wyluzuję Edyto, ale nie biorąc udział w konkursiku tylko napiszę Tobie
dowcip o ścisłym warażaniu się w medycynie.

Profesor pytał studentów gdzie znajduje się serce? Jeden z nich odpowiada,
no przecież w kaltce piersiowej.
Profesor poprosił indeks i wpisał mu negatywną ocenę. Student pyta się
dlaczego? Bo, proszę pana, medycyna to ścisła nauka, i trzeba wyrażać się
ściśle. Serce znajduje się w worku osierdzia.
Dobrze panie profesorze, ale jak mnie ktoś na korytarzu zapyta gdzie pan
profesor jest, to nie powiem w pokoju nauczycielskim, tylko w gaciach.

A z Biblii jestem kiepski, aż wstyd, bo miałem księży w rodzinie (już nie
żyją), a mój dziadek miał znaną fabrkę świec koło cmentarza Łyczakowskiego
we Lwowie
Pozdrawiam Jurek M.

36. Data: 2006-06-20 11:43:29

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Nie może być udaru na prawidłowo prowadzonej diecie optymalnej, ponieważ
> nie może brakowac tlenu w tętnicach mózgowych.

Przecież za to odpowiada nie tylko dieta. Główną przyczyną udaru jest stres
związany ze współczesnym, obłędnym po prostu rytmem pracy w niektórych
krajach.
Zwłaszcza w Japonii, przecież to jedyny kraj na świecie gdzie ludzie
umierają na karoschi (nie jestem pewna pisowni), po prostu zapracowywują się
na śmierć, siedząc w swoich firmach po 20 godzin na dobę. :>
Na to żadna dieta nie pomoże.

> A z Biblii jestem kiepski, aż wstyd

Żaden w styd, nie trzeba być mocnym w Biblii, zeby sobie zweryfikować pewne
rzeczy. Wystarczy wejść na strony udostępniające jej tekst i posłużyć się
ichnimi wyszukiwarkami.

--
Edyta Czyż

37. Data: 2006-06-20 12:02:42

Temat: Re: wojna się zaczęła + KONKURSIK NA LATO ! Z NAGRODAMI! :D
Od: "Advert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja wiem, ale może jak zanęcę śmietanką to inni tez sami przeczytają i będą
> wiedzieć a nie wierzyć bezrefleksyjnie komuś, kto nie czytał najwyraźniej
> a innym z jakiegoś powodu, wmawia nieistniejące tam banialuki. :>

No czyli to ja wygrałem tę śmietankę!!!!!!!!!! I nie wykręcaj
sięWergiliuszem, żeś zmienna ;-)

38. Data: 2006-06-20 12:13:18

Od: "slawek" <s...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> To jakaś optymalna projekcja. :)))

No jak projekcja jak można w googlu znaleźć ;)

Slawek

39. Data: 2006-06-20 12:41:05

Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <j...@n...pl> napisał w wiadomości

> Przecież za to odpowiada nie tylko dieta. Główną przyczyną udaru jest
> stres
Wybacz Edyto, ale powtarzasz za lekarzami banały. Wiele chorób i
dolegliwości lekarze przypisują stresowi, bo nie znają rzeczywistych
przyczyn. Nawet wrzody żołądka wg lekarzy spowodowane jest stresem.
(Jak również wrzód spowodowany jest rzekomo bakterią helicobacter pylori, co
tez jest ewidentną bzdurą).
To dlaczego zmiana diety uwalnia od wrzodu, a stres tego człowieka związany
z jego trybem zycia (przed wszystkim stresującą pracą) pozostaje bez zmian.
Aczkolwiek pytanie to jest retoryczne, bo ja to wiem co jest przyczyną.
Innym wybiegiem lekarzy (poza stresem) sa choroby rzekomo genetyczne. To tak
mądrze brzmi. Ale tylko brzmi, z rzeczywistością ma mało wspólnego.
Pozdrawiam Jurek M.

40. Data: 2006-06-20 12:52:13

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Advert" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> No czyli to ja wygrałem tę śmietankę!!!!!!!!!! I nie wykręcaj
> sięWergiliuszem, żeś zmienna ;-)

> No czyli to ja wygrałem tę śmietankę!!!!!!!!!! I nie wykręcaj
> sięWergiliuszem, żeś zmienna ;-)

Jak wygrałeś, jak nie wygrałeś?
Miało być zacytowane gdzie tam jest o jabłkach, a nie sypnięte już na
poczatku "kąkórsa" że nie ma!
Coś czuję, że bez względu co tam sobie jadasz to się źle odżywiasz... :P

Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Czy warzywa są przereklamowane?
(OT) Janusz Lepionko
Dieta niskotluszczowa CZY dieta niskoweglowodanowa.???
Czerwone wino i kakao
Jaka dieta ??