wok na kuchence elektrycznej?

1. Data: 2005-02-10 08:42:50

Temat: wok na kuchence elektrycznej?
Od: "MadziaK" <M...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie, chce kupic woka, ale mam kuchenke elektryczna, jakos mi sie to
kloci.
Czy mozna gotowac w woku na kuchence elektrycznej?
MadziaK

1. Data: 2005-02-10 09:20:19

Temat: Re: wok na kuchence elektrycznej?
Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"MadziaK" <M...@g...pl> schrieb im Newsbeitrag
> wlasnie, chce kupic woka, ale mam kuchenke elektryczna, jakos mi sie to
> kloci.
> Czy mozna gotowac w woku na kuchence elektrycznej?

Tez mam elektryczna i potrawy z woka doskonale wychodza

Monika

1. Data: 2005-02-10 11:03:08

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 10 Feb 2005 09:42:50 +0100, MadziaK wrote:

> wlasnie, chce kupic woka, ale mam kuchenke elektryczna, jakos mi sie to
> kloci.
> Czy mozna gotowac w woku na kuchence elektrycznej?

Wymaga to wprawy, samozaparcia i dobrego woka (znaczy takiego, co to
łatwo się nie spali).
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Ostatnia saga", "Boży bojownicy"

1. Data: 2005-02-10 11:06:02

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MadziaK" <M...@g...pl> napisał w wiadomości
> wlasnie, chce kupic woka, ale mam kuchenke elektryczna, jakos mi sie to
> kloci.
> Czy mozna gotowac w woku na kuchence elektrycznej?

ja slyszalam ze wok na elektrycznej = katastrofa
tylko na gazie
ps nie wiem nie probowalam tylko wielokrotnie slyszalam taka opinie :-)

1. Data: 2005-02-10 12:05:24

Od: "Tomaso Burkaso" <t...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wlasnie, chce kupic woka, ale mam kuchenke elektryczna, jakos mi sie to
> kloci.
> Czy mozna gotowac w woku na kuchence elektrycznej?
> MadziaK

W rzeczy samej nieporozumienie. Wok ma +/- jajowate dno. Styka się z blatem
elektrycznym zatem w 1 punkcie. Idea woka wywodzi się z gotowania na ogniu
tak, aby jak największa częśc woka była ogrzewana. Łatwo nie będzie ;)

tomaso

1. Data: 2005-02-10 16:07:06

Od: Marsjasz <m...@p...NOSPAM.neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

MadziaK napisał(a):
> wlasnie, chce kupic woka, ale mam kuchenke elektryczna, jakos mi sie to
> kloci.
> Czy mozna gotowac w woku na kuchence elektrycznej?
> MadziaK

mozna ale osobiscie wole gotowac w woku na gazie...
a najfajniej jak kiedys wyciagnalem woka w plener i gotowalem nad
ogniskiem...polecam... wszystko wyszlo super... tylko ryz ugotowany w
domu wczesniej przynioslem w termosie...
Mars

1. Data: 2005-02-11 09:08:42

Od: "Tadeusz Jerzy Korsak" <t...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kloci.
> Czy mozna gotowac w woku na kuchence elektrycznej?

Są specjalne woki z żeliwa, które mają płaskie dno z zewnętrznej strony i
które można postawić na płycie ceramicznej lub żeliwnej elektrycznej
kuchenki.
Inną sprawą jest, czy moc palnika elektrycznego - bodajże 2500 watów w
górnych porywach wystarczy do obsługi woka. Palnik gazowy to 3500 watów, a
obserwowane w TV chińskie palniki do woków pracują jak spawarki i mają co
najmniej 5000 watów. Tylko wtedy zadziałają te sekundowe receptury potraw z
woka!
Pozdrowienia, Tadeusz

1. Data: 2005-02-14 21:04:57

Od: "Radek K." <radek678@wirtualna_wiadomo_co.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomaso Burkaso napisał(a):

> [...]
> elektrycznym zatem w 1 punkcie. Idea woka wywodzi się z gotowania na ogniu
> tak, aby jak największa częśc woka była ogrzewana. Łatwo nie będzie ;)

mozna zanlezc fajne woki z plaskim dnem.

Pozdrawiam.

1. Data: 2005-02-15 10:59:57

Od: "Margola Sularczyk" <margola@nu_spamie_pagadi.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Radek K." <radek678@wirtualna_wiadomo_co.pl> napisał w
wiadomości news:42111289@news.home.net.pl...

> mozna zanlezc fajne woki z plaskim dnem.

Tyle, że wtedy to już patelnie.

Margola

:)
Lasagnoni... z czym to się je?
czymężczyźni umiejący gotowac, to urodzeni nudziarze
cannelloni
co jedliście w Popielec?