wołowina

1. Data: 2001-10-03 22:56:39

Temat: wołowina
Od: "k" <d...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Przepraszam za testowanie na ludziach, ale czy jeszcze jecie wołowine czy
BSE zabilo calkowicie ten mily smak u was???.... ten tatar..... (az lza sie
w oku kreci)

Pozdro. first vel porky

1. Data: 2001-10-04 08:10:34

Temat: Re: wołowina
Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik k <d...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9pg4vk$bnm$...@n...tpi.pl...
> [...]
> Przepraszam za testowanie na ludziach, ale czy jeszcze jecie wołowine czy
> BSE zabilo calkowicie ten mily smak u was???.... ten tatar..... (az lza

ja czasem jem. Muuuuuuuuuuu, hehehihahaa!!!

Wkn

1. Data: 2001-10-04 08:20:35

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vefour" <h...@w...pl> napisał w wiadomości
: nigdy nie przestalem ..... nawet we Francji :))))
:
: V.

Ja tez nigdy nie przestalam. Tatara jadlam calkiem niedawno w restauracji i byl
pyszny. A wczoraj kupilam carpaccio i dzisiaj na kolacje, z chlebkiem, a chlebek
maselko ... mniam! ;o))
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-10-04 08:32:30

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

k wrote:

> [...]
> BSE zabilo calkowicie ten mily smak u was???.... ten tatar..... (az lza sie

Ja tam jadam-przynajmniej wiem od czego umre ;)
Przedwczoraj np. byly pyszne zrazy w sosie z podgrzybków. Jeszcze mam
troche w zamrazalniku :)
pzdr
agi

1. Data: 2001-10-04 09:01:22

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

k <d...@b...gnet.pl> wrote:
> Przepraszam za testowanie na ludziach, ale czy jeszcze jecie wołowine czy
> BSE zabilo calkowicie ten mily smak u was???.... ten tatar..... (az lza sie
> w oku kreci)
Pewnie, że jemy. Carpaccio, befsztyki, tatar, gulasz, mniam!

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2001-10-04 09:15:27

Od: "Vefour" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-10-04 14:16:41

Od: "Katarzyna T. Nowak" <k...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Przepraszam za testowanie na ludziach, ale czy jeszcze jecie wołowine czy
> BSE zabilo calkowicie ten mily smak u was???.... ten tatar..... (az lza

Ja jakos nigdy wolowiny nie lubilam i nie lubie do dzis, wiec mam niejako z
glowy. Preferuje cielecinke, schab i drob.

lenistwo+nasze czasy=hellmann's
Chinskie golabki
Czaty
Złoty syrop - co to jest ?