wózek dla lalek

11. Data: 2005-05-18 07:32:37

Temat: Re: wózek dla lalek
Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orka" <o...@p...onet.pl> napisał
| Kasia, a może szyjesz trochę? To mam kilka wykrojów na barbiowe ciuchy,
jak
| byś chciała, to daj znać na priv.

Szyje, wyszywam, robię na drutach ( na szydełku nie umiem ) tylko najgorsze
jest to że nie mam czasu na takie zabawy :(
Sweter dla Niki zajął mi prawie 3 miechy ( zrobienie - nie mówiąc o
wykończeniu )

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

12. Data: 2005-05-18 09:19:49

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka napisał(a):

> Kasia, a może szyjesz trochę? To mam kilka wykrojów na barbiowe ciuchy, jak
> byś chciała, to daj znać na priv.

Oj, dawnom Ci ja na robótkach nie byłam. Bywasz tam jeszcze?

Eulalka

13. Data: 2005-05-18 09:21:37

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

złośliwa napisał(a):

> Szyje, wyszywam, robię na drutach ( na szydełku nie umiem ) tylko najgorsze
> jest to że nie mam czasu na takie zabawy :(

Witaj, siostro :)
Na szydełku moge Cię nauczyć - najfajniej się robi.

> Sweter dla Niki zajął mi prawie 3 miechy ( zrobienie - nie mówiąc o
> wykończeniu )

Och - ja właśnie kończę sweter dla Werony - zaczęłam ubiegłej jesieni :(
Ale teraz chyba przed latem skończę go szydełkować. W kolejce do
skończenia jeszcze czeka bluzeczka Martyny w frędzlami. Sobie juz od
dawna nic nie robię, bo czasu nie mam :(

Eulalka

14. Data: 2005-05-18 11:30:58

Od: "Orka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał w wiadomości

> Oj, dawnom Ci ja na robótkach nie byłam. Bywasz tam jeszcze?

Chyba więcej tam niż tu :) Ale głównie podglądam i chomikuję, co ktoś
fajniejsze wzory podrzuci :)

Ola

15. Data: 2005-05-18 13:49:29

Od: "złośliwa" <n...@u...to.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eulalka" <e...@k...pl> napisał
| Na szydełku moge Cię nauczyć - najfajniej się robi.

zgłoszę się przy okazji - szalenie mi się podobają takie szydełkowe
kapelusze dla lalek :)

--
Kasia + 4 letnia Weronika
http://www.weronika.ckj.edu.pl/

16. Data: 2005-05-19 07:41:34

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Orka napisał(a):

> Chyba więcej tam niż tu :) Ale głównie podglądam i chomikuję, co ktoś
> fajniejsze wzory podrzuci :)

Jakby co to mam 12 płyt pelnych. Zgrywałam kiedyś jak leci, więc
większość to krzyżyki. Ale trafiają sie szydelkowe tudziesz druciane.
czasem korzystam, podpatrując wzory, bo jakos nigdy mi się nie udało
zrobić czegoś dokładnie jak zaprojektowali.
Za to własne projekty chomikuję :)

Eulalka

17. Data: 2005-05-22 23:05:52

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d63531$ath$1@news.onet.pl,
Marchewka <M...@W...pl> napisał/a:
> Użytkownik "Xena" <t...@l...com.pl> napisał w
> wiadomości news:d6317o$a4q$1@nemesis.news.tpi.pl...

[ciach opis]

> Niezły wypas sobie krzyknęły! ;-)

Nio...

> Na Allegro jest trochę tego towaru: http://tinylink.com/?ku0VMm5yMt

> Ceny killerskie. ;-(

Dzięki Tobie kupiłam na alllegro po 159, czyli 140 mam w kieszeni. Radośc w
domu wieeeelka.
Jakby ktoś chciał, to mogę polecić, który sprawdzony i bierze od producenta.

Tatiana
--
Na budowę ołtarzy miłości najchętniej używa się materaców
/Wiesław Trzaskalski/

18. Data: 2005-05-22 23:06:56

Od: "Xena" <t...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:d6b36k$6vj$1@theone.laczpol.net.pl,
Eulalka <x...@x...xx> napisał/a:
[ciach]
> Wyglądaja jak
> oryginalne bejbibornowe, nawet tak zapakowane - Xeny spytaj - kiedys
> jej kupowałam.

Potwierdzam i Eulalka miała sprawdzić czy dla szuszu tez są, bo teraz dla
szuszu potrzeba. Sprawdzi?

Pozdrawiam
Tatiana
--
Przestańcie poszukiwać prawdy, a zacznijcie nicować kłamstwo
/Stanisław Wróblewski/

19. Data: 2005-05-23 12:35:27

Od: Eulalka <e...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xena napisał(a):

> Potwierdzam i Eulalka miała sprawdzić czy dla szuszu tez są, bo teraz dla
> szuszu potrzeba. Sprawdzi?

Sprawdzi - tylko napisz jak sie te szuszu mają do BB - mniejsze, większe?

Eulalka

Komis/Sklep ABU-BU serdecznie zaprasza
metody wychowawcze
sklepy internetowe z zabawkami?polecacie które?
Niedosłuch a trzeci migdał
Tabliczka mnożenia + puzzle