Re: wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!

From: "elGuapo" <e...@v...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: wpływ badań ginekologicznych na psychike kobiety!
Date: 13 Nov 2006 01:43:36 -0800

Kasia Schmidt wrote:

> Zle to interpretujesz. U lekarza nie ma seksualnosci. Lekarzowi pokazuje sie
> wszystko tak samo, jak np. złamaną noge. Lekarz nie traktuje pacjentki jako
> kobiety. Nie moze.

Murzyn bający o śniegach Arktyki się odezwał, albo Eskimos
wypowiadający się śmiertelnie poważnie o spiekocie Sahary...
Jak się ufacecisz, to pogadamy.
PS. Jak się urodzi facet ze stetoskopem między nogami, to uwierzę,
iż on rzeczywiście może do sprawy podchodzić wyłącznie z
medycznego punktu widzenia.

> Badanie ginekologiczne jest inne od wszystkich, ale w
> gruncie rzeczy takie, jak kazde inne.

:D Cóż można na to dodać. "Jestem za, a nawet przeciw".

> I tak trzeba do tego podchodzic - to jest moje zdanie.

Czyli jak? Tak samo, jak do innych badań, czy jednak jest tu pewna
specyfika - szczególnie, jeśli badający jest płci przeciwnej do
badanej?
Jakieś 1.5 -2 lata temu na onecie poszły 2 artukuły: "Ginekolog w
oczach kobiety" i "Kobieta w oczach ginekologa". W komentarzach
zdarzały się takie, które na pisane przez samych ginekologów
wyglądały. Zdarzały się (obłudne?!?!) narzekania z ich strony, że
'pacjentki' z solarium, z wygolonym (wyperfumowanym) bikini, w
apetycznej bieliźnie i seksownych pończoszkach 'rozpraszają' ich
medyczne ego cokolwiek.
Prędzej piekło pokryje się lodem, niż na faceta pewne rzeczy nie
będą działać. Nie znaczy to oczywiście, iż straci on z tego
powodu od razu całkowicie głowę - Ty też zapewne potrafisz
zachować nad sobą kontrolę i uśmiechać się do 'koleżanki',
której najchętniej wydłubałabyś oczy, tak i facet mający erekcję
i dłubiący w apetycznej muszelce nie musi od razu upaść do poziomu
śliniącego się i bąkającego sylaby bez ładu i składu trolla, ale
prędzej uwierzę w krasnoludki, niż w to, że facet się na to
zupełnie uodparnia i widzi tylko jednostkę chorobową zamiast
apetycznej, soczystej dupencji, za którą wszyscy faceci się na ulicy
oglądają, by po momencie osłupienia zbierać opadłe na chodnik
kopary.
To po prostu na facetów działa - miliony lat ewolucji na to, by to
działało pracowały i bardzo nie chce mi się wierzyć, że te
miliony lat ewolucji może wymazać bez najmniejszego śladu 6 lat
medycznych studiów.
Wyobraź sobie butik - czyż ekspedientka pracująca w nim nie powinna
być na ciuchy 'uodporniona' - przecież pracuje z nimi na codzień,
przewija się ich przez jej ręce setki każdego dnia. Ale chyba
rozumiesz, że jednak pomimo tego 'treningu' widok fajowego ciucha
wyzwoli z ekspedientki kobietę, której na ów widok serce zabije
żywiej i który to ciuch wyzwoli w niej pożądanie: "chcę go
mieć!"?

Pozdrawiam
NeG