Re: wreszcie rozjebalem to

From: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: wreszcie rozjebalem to
Date: Mon, 5 Aug 2002 00:24:55 +0200

Użytkownik "Marsel" <ic5070_@/wp.pl> napisał w wiadomości
news:MPG.17b70be1cc731d7b98973d@news.tpi.pl...
> w poprzednim art. <aihr33$pe4$1@news.tpi.pl>,
> szanowny kol. sleepindog pisze, ze:
> <....>
> tak naprawde to nie jest problem twoich rodziców
> tylko TWOJ!

gowno prawda. to jest tez problem 15 letniego dziecka? 13 letniego?
ktoremu sie mowi ze nie zostanie nikim tylko smieciarzem?
moze to wina 10 letniego dziecka, ktore dostalo uwage za kolege
i awanture w domu? myslisz ze co takie dziecko moze wiedziec
o zdobywaniu celow materialnych? nic. ale jak mu sie wmawia,
ze zostanie nikim to nikim nie zostanie. chyba ze odetnie sie od rodzicow
i bedzie robilo wszystko dla siebie. pozdrawiam smieciu.

tak mowi moj tata do mnie, wiec sie nie obrazaj, bo bedzie to TWOJA wina