wrocilem - chyba:-)

1. Data: 2003-10-19 22:01:57

Temat: wrocilem - chyba:-)
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Wszystkich po szkoleniu i przy okazji pieknej wycieczce:-)
Jak sie wyspie, to moze cos popisze jeszcze tutaj kiedys;-))))))))

casus

2. Data: 2003-10-19 22:05:14

Temat: Re: wrocilem - chyba:-)
Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bmv1le$d9t$...@i...gazeta.pl,
casus <c...@g...pl>:

> Witam Wszystkich po szkoleniu i przy okazji pieknej wycieczce:-)

No to super :)

> Jak sie wyspie, to moze cos popisze jeszcze tutaj kiedys;-))))))))

Witaj i idz sie wyspac.

--
Robert

3. Data: 2003-10-20 07:36:04

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Łelkombek!
Brakowało nam Naczelnego Okulisty Grupy.

--
Krzysiek, EBP
Koty z rozbawieniem tolerują ludzi, przynajmniej do momentu wynalezienia

4. Data: 2003-10-20 13:08:48

Od: Faust <z...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik casus napisał:
> Witam Wszystkich po szkoleniu i przy okazji pieknej wycieczce:-)
> Jak sie wyspie, to moze cos popisze jeszcze tutaj kiedys;-))))))))

Witamy grupowego okuliste :D.
Pozdrawiam
Faust

--
Si vis amari ama!

5. Data: 2003-10-20 13:57:50

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
> Witam Wszystkich po szkoleniu i przy okazji pieknej wycieczce:-)
> Jak sie wyspie, to moze cos popisze jeszcze tutaj kiedys;-))))))))

a byly jakies panienki w firmowych szarfach?

6. Data: 2003-10-20 17:55:37

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a byly jakies panienki w firmowych szarfach?

Nie jestem zwiazany z zadna firma.
a Tym bardziej szarfami, czy tez panienkami:-)))))))))

casus

7. Data: 2003-10-21 19:36:27

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Nie jestem zwiazany z zadna firma.
> a Tym bardziej szarfami, czy tez panienkami:-)))))))))

OK, to byla taka malutka aluzja do artykulu w newsweeku
i masz racje, z panienkami nie nalezy sie wiazac :-)

8. Data: 2003-10-21 21:59:30

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> OK, to byla taka malutka aluzja do artykulu w newsweeku
> i masz racje, z panienkami nie nalezy sie wiazac :-)

Na marginesie moge Ci podac dokladne koszty wyjazdu: dojazd, noclegi,
wyzywienie, oplata zjazdowa. Stawiam wodke jak zgadniesz. ( moze chcesz tez
ogolnie dostepny cennik panienek ?:-)))) ).
Prawda jest, ze dawniej niewielki sponsoring firm ( niekoniecznie
farmaceutycznych ) pomagal osobom zwlaszcza mlodym ( na dorobku ) latwiej
dostac sie na zjazdy, glownie zagraniczne. Dzisiaj mlodego nie uswiadczysz.
Mlodziezy niemieckojezycznej bylo 75%. Np. to na czym bylem bylo zjazdem
najwyzej punktowanym do specjalizacji w Niemczech, Szwajcarii i Austrii. Z
Polski bylo 2 osoby o randze profesorskiej ( zaproszone, wiec na koszt
organizatorow ) i ja. A potem pacjent ma pretensje, ze lakarz
niedoksztalcony:-(

casus

9. Data: 2003-10-23 08:58:39

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tez
> ogolnie dostepny cennik panienek ?:-)))) ).

nie, no, panienki to wiem
reszty chyba wolalbym nawet nie wiedziec
wystarczy, ze wiem jaka cene zazyczyli sobie nasi chirurdzy z gdanska za
ostatni zjazd (pensyjka stazysty + 1/2 pensyjki za kolacyjke, oczywiscie bez
zakwaterowania)

> [...]
> Polski bylo 2 osoby o randze profesorskiej ( zaproszone, wiec na koszt
> organizatorow ) i ja. A potem pacjent ma pretensje, ze lakarz

ano dokladnie tak to jest i nie mam nic przeciwko sponsoringowi
nie tak dawno bylem przypadkiem za granica w wiekszej grupie ordynatorow itp
duzo by pisac ale zenujace sa wypowiedzi i postawy bylo nie bylo osob
ksztaltujacych obaz naszej sluzby zdrowia, to jak sie odnosza do ksztalcenia
wlasnych asystentow, jak traktuja "swoje" oddzialy itp
nawet nie chce mi sie o tym pisac bo robi mi sie po prostu niedobrze
inna sprawa jest, ze ta mlodziez niemiecka na pewno stac na oplacenie sobie
zjazdu
i jak spiewaja elektryczne gitary: kazdy powiedzial to co wiedzial i bedzie
nadal tak jak jest

[żródła/linki] Cybernetyka i Inżynieria Biomedyczna
srebro koloidalne ?
pigulki antykoncepcyje
Przepołowienie mózgu
Jaka stawka kapitacyjna w POZ na 2004?