wrozka i gitara

1. Data: 2002-02-18 17:08:54

Temat: wrozka i gitara
Od: "Agus" <g...@p...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Jako, ze zawsze pomagacie w potrzebie, tak i tym razem mam nadzieje, ze
pomozecie;)
Potrzebuje dwoch rzeczy, wlasciwie wzorow:)
1. Wrozka, taka jak najbardziej bajkowa, w kolorowej kiecce i z rozdzka;)
2. gitara, saksofon ewentualnie kongo ( i to jest wlasnie to pilniejsze, bo
na Prezent urodzinowy dla przyjaciela- maniaka muzycznego)
Jakby ktoras cos miala...to bardzo, bardzo prosze:)
z gory dziekuje i pozdrawiam
Aga

1. Data: 2002-02-18 18:44:20

Temat: Re: wrozka i gitara
Od: "Krutka" <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam gdzieś skrzypce... ale chyba nie o to chodzi, ale jeśli chcesz to podeślę
Pozdrawiam
Krutka

1. Data: 2002-02-18 21:22:00

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> na Prezent urodzinowy dla przyjaciela- maniaka muzycznego)
> Jakby ktoras cos miala...to bardzo, bardzo prosze:)

Moze to pomoze, calkiem nie ulatwi, ale nie znalazlam schematu
http://www.greatnotions.com/gnstore/SearchStockDesig
nsDetail.asp?mscssid=&St
kItemID=13093&Origin=1
http://www.greatnotions.com/gnstore/SearchStockDesig
nsDetail.asp?mscssid=&St
kItemID=13127&Origin=1
http://www.greatnotions.com/gnstore/SearchStockDesig
nsDetail.asp?mscssid=&St
kItemID=13116&Origin=1
http://www.greatnotions.com/gnstore/SearchStockDesig
nsDetail.asp?mscssid=&St
kItemID=13128&Origin=1
http://www.greatnotions.com/gnstore/SearchStockDesig
nsDetail.asp?mscssid=&St
kItemID=48024&Origin=1
http://www.greatnotions.com/gnstore/SearchStockDesig
nsDetail.asp?mscssid=&St
kItemID=48277&Origin=1
http://www.goldenkite.com/Catalog/Miscellaneous/Saxo
phone.htm
na stronie www.patternsonline.com jest zestaw 38 instrumentow muzycznych
"musical instruments" do sciagniecia free, jesli jeszcze nie wykorzystalas
swojego pierwszego wzoru, jesli tak popros znajomych:))
Elzbieta

1. Data: 2002-02-25 15:43:41

Od: Arleta Potocka <a...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2. gitara, saksofon ewentualnie kongo ( i to jest wlasnie to pilniejsze, bo
> na Prezent urodzinowy dla przyjaciela- maniaka muzycznego)

Znalazlam wczoraj skrzypce i tak sie ucieszylam, ze sie komus przyda, a
tu nic z tego :-(((

Mam za to wrozke, czy efla - nie jest to wzor sam w sobie, tylko element
kompozycji, wiec trzeba by dorobic malutki fragment sukienki. Nie ma
rozdzki :-( Ale tez mozna dorobic. Skanowac? (nauczylam sie wlasnie,
wiec jesli jeszcze cos komus obiecalam, a nie dotrzymalam slowa - ide
sie ubiczowac ... ;-))) - to niech sie odezwie. Pamietam o akwarium -
czy jeszcze potrzebne?

Pozdrawiam :-) Arleta

1. Data: 2002-02-25 18:26:56

Od: "Grażyna SZkudlińska" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki, mam juz tyle akwariowych wzorow ze na cale oceanarium starczy :-)))
Grazyna

Użytkownik "Arleta Potocka" <a...@f...interia.pl> napisał w
wiadomości news:3C7A5BAD.2FCE887B@firma.interia.pl...

> [...]
> wiec jesli jeszcze cos komus obiecalam, a nie dotrzymalam slowa - ide
> sie ubiczowac ... ;-))) - to niech sie odezwie. Pamietam o akwarium -

<SPAM=NieNaTemat> Jako ze czasem niektorzy podnosza Wam cisnienie <SPAM=NieNaTemat>
Witam
sonda
troche darmowych wzorkow
Nadruki na kanwie?