wrozki.....

21. Data: 2003-06-13 10:39:39

Temat: Re: wrozki.....
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 13 Jun 2003 12:22:23 +0200 I had a dream that Małgorzata Majkowska
<m...@p...onet.pl> wrote:
>Chodziło mi o "wróżkowe" bujdy na resorach, a nie sprawdzanie moralności
>księdza. To już drugie dno. Btw o religii nie zamierzam dyskutować, bo znowu
>będzie wątek z tysiąca i jednego postu.

Ale ja nie schodzę na żadne religie. Tamta strona jest na zasadzie:

"Super Express kłamie pisząc o kobiecie z siedmioma piersiami, bo
przecież Twój Weekend napisał, że ta kobieta miała ich dziewięć".

22. Data: 2003-06-13 10:54:49

Od: Małgorzata Majkowska <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana wszem jako Grzegorz Janoszka
G...@p...onet.pl-----USUN-TO, drżącą z emocji
ręką skreśliła te oto słowa:

> [...]

> "Super Express kłamie pisząc o kobiecie z siedmioma
> piersiami, bo przecież Twój Weekend napisał, że ta kobieta

Ale mniej więcej oddaje na czym polega "bycie u wróżki" i o to mi głównie
chodziło. Po prostu czysta egzotyka i tyle. A kto we wróżki wierzy - ten
kiep i lać go pałą w łeb. :-)

Małgorzata
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^*^
http://www.btsnet.com.pl/majkowscy/
"Carum est, quod rarum est"

23. Data: 2003-06-13 11:16:48

Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojciech32" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> od dzisiaj wszystko tne

Tylko uważaj!

boniedydy

24. Data: 2003-06-13 13:50:09

Od: Oleńka <o...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

html

Wiecie co? Ten ksiądz dał sobie powróżyć i nie zapłacił...a fe. Nawet jak
chciał udowodnic, że wróżba to bzdura, to powinien był zapłacić za usługę.
Jak zrobi sobie zdjęcie to też ucieka bez płacenia, jak wyjdzie na nim
niekorzystnie i nie jest zadowolony z pracy fotografa?

Ad meritum.
Proponuję nie przejmować się wróżbami, bo efekt "samospełniającej sie
przepowiedni" może nas wykończyć psychicznie. I naszych najbliższych przy
okazji (wide opis dziewczyny, która usłyszała, ze rychle zostanie wdową).
O.

25. Data: 2003-06-13 13:55:08

Od: Hanka Skwarczyńska <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Oleńka" <o...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]Ten ksiądz dał sobie powróżyć i nie zapłacił...a fe.[...]

"Oczywiście". Zaiste moralna postawa. I w ogóle artykulik jakiś
taki... Spróbowałam sobie wyobrazić swoją reakcję x lat temu na
księdza, który zjawiłby się z takim "materiałem na katechezę" i
jakoś tak mi nie bardzo.

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE