wrzosy

1. Data: 2000-08-29 17:38:11

Temat: wrzosy
Od: "weronika" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie najlepiej i najtaniej kupić wrzosy (1000szt.)???
Dzięki za info
weronika

2. Data: 2000-08-29 21:33:20

Temat: Odp: wrzosy
Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie najlepiej i najtaniej kupić wrzosy (1000szt.)???

No, no,
Ja posadziłem ostatnio ok.400 wrzosów+wrzosowatych (casiopea, andromeda,
kalmie, ledum, itp) i myślałem, że to dużo.
Jeśli mieszkasz na południu, to u Winiarczyków pod Sandomierzem można kupić
kilkanaście odmian wrzosów (2,20) i wrzośców (2,50).
W środku Polski to u Wolskich w Konstantynowie www.wolski.com.pl , ale ceny
nie znam.

Powodzenia
p...@r...pl

--
Szybko, szybciej, RUBIKON! Naprawdę szybki Internet: http://rubikon.pl

3. Data: 2000-08-30 04:11:37

Temat: Re: wrzosy
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

weronika wrote:
> Gdzie najlepiej i najtaniej kupić wrzosy (1000szt.)???

Jak 1000 szt to na pewno u Rafala. Jak sam sie nie odezwie to pisz
r...@p...com - taki adres ostatnio widuje. Ja jestem z tych wrzosow
b. zadowolony.

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysiek Koterba

4. Data: 2000-08-30 06:19:22

Od: "Grzegorz Karolczak" <v...@l...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Siciarski napisał(a) w wiadomości:
<8ohasl$rgm$4@aquarius.webcorp.com.pl>...

>W środku Polski to u Wolskich w Konstantynowie www.wolski.com.pl , ale ceny
>nie znam.

Wrzosy u Wolskich kupilem taniej niz po 2,20zl i maja bardzo duzy wybor.
Przy tym swietna obsluga.
Pozdrawiam
Grzegorz

5. Data: 2000-08-30 06:57:11

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
W rzeczy samej zakup 1000 szt wrzosow jest jak najbardziej mozliwy. Ceny
hurtowe u mnie i u siostry (Szkolka Roslin Ozdobnych I.P.Winiarczyk
http://www.promail.pl/~szkolka) sa takie same - z wyjatkiem wrzoscow,
szczegoly znajduja sie w ofercie na stronie szkolki http://www.wolski.com.pl

Dziekuje wszystkim za bardzo mile listy. Pozwole sobie stworzyc na potrzeby
chwili delikatny usmiech z rumiencem zawstydzenia :-o)

:-)
--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

6. Data: 2000-08-30 07:17:26

Od: "basia" <b...@z...polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Piotr Siciarski <s...@f...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8ohasl$rgm$...@a...webcorp.com.pl...

> No, no,
> Ja posadziłem ostatnio ok.400 wrzosów+wrzosowatych (casiopea, andromeda,
> kalmie, ledum, itp) i myślałem, że to dużo.

Kasjopeja też pod Sandomierzem?

Pozdrawiam, Basia.

7. Data: 2000-08-30 08:35:18

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafal Wolski wrote:
> Dziekuje wszystkim za bardzo mile listy.

Odnosnie moich tylko 122 wrzosow - pisales kiedys, zeby przycinac wrzosy
wiosna. Ostatnio w Ogrodach... wyczytalem, by przycinac je zaraz po
przekwitnieciu. No to jak? Dodatkowo w tym roku moje wrzosy zachowuja
sie jakby teraz byla wiosna - z wierzcholkow przekwitlych kwiatostanow
wypuszczaja mlode pedy. Moze rzeczywiscie przyciac je juz teraz i niech
mlode wypuszczaja z nizszych czesci?

> Pozwole sobie stworzyc na potrzeby
> chwili delikatny usmiech z rumiencem zawstydzenia :-o)

Jesli Cie nie bedzie w Powsinie to wstydfz sie bardzo!

Pozdrawiam serdecznie :-)
Krzysztof Koterba

8. Data: 2000-08-30 11:19:18

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Wrzosy zawsze przycinalem na wiosne. Wedlug mnie przycinanie na jesieni moze
skonczyc sie tragicznie. Cztery lata temu przycielismy caly matecznik na
jesieni. Wszystko wymarzlo zima. Innymi slowy, bez wzgledu na przyrosty
obcialbym dopiero wiosna. U mnie tez robia nowe przyrosty, ale silne
przyciecie pozwoli okielznac je nieco, bo rozrastaja sie okrutnie.

9. Data: 2000-08-30 12:20:33

Od: "Andrzej Opejda" <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Rany po cieciu roslin sa jak drzwi otwarte na osciez zima. Mozna sobie
pozwolic na ciecie roslin odpornych na mroz, ale ciecie wrazliwszych
jesienia jest juz zawsze ryzykowne.

Pozdrawiam
AO
http://www.iko.pl

10. Data: 2000-08-31 00:19:08

Od: "Piotr Siciarski" <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasjopeja też pod Sandomierzem?

Odpowiem na priva, bo pan sprzedający kasjopeje był dość niemiły, policzył
hurtowe ilości w detalu i za karę nie zrobię mu reklamy na całą Polskę.

Pod Sandomierzem na razie nie ma (choć pani Iwona mówiła, że się
przymierzają).

Pozdrowienia
p...@r...pl

--