wspaniałe strony

1. Data: 2001-12-27 20:36:28

Temat: wspaniałe strony
Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oniemiałam, kiedy zobaczyłam zwierzątka na stronie: http://wendysxstitch.com
a co najważniejsze - wszystkie wzory FREE!
I druga stronka z mnóstwem wzorków www.lovecross.narod.ru - nie bójcie się
języka.
E.L.

1. Data: 2001-12-28 08:29:22

Temat: Re: wspaniałe strony
Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oniemiałam, kiedy zobaczyłam zwierzątka na stronie: http://wendysxstitch.com
> a co najważniejsze - wszystkie wzory FREE!

Wzory faktycznie piekne, tylko ze sciagaja mi sie w formacie *.pat,
ktorego nie znam i nie wiem, co z nim zrobic. Pomozcie!?!

Arleta

1. Data: 2001-12-28 10:23:37

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Balbina <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0g0n5$65b$...@n...tpi.pl...
> Oniemiałam, kiedy zobaczyłam zwierzątka na stronie:
http://wendysxstitch.com
> a co najważniejsze - wszystkie wzory FREE!
> [...]
ta po rosyjsku jest fantastyczna!

Wkn

1. Data: 2001-12-28 12:22:33

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oniemiałam, kiedy zobaczyłam zwierzątka na stronie:
http://wendysxstitch.com
> a co najważniejsze - wszystkie wzory FREE!
> [...]
Nie-sa-mo-wi-te!! Szczegolnie rosyjskie, np. kwiecien w Paryzu albo domki na
wsi, ale wygladaja podejrzanie - ani sladu krzyzykow nawet na powiekszeniu,
chyba ze to juz takie wysokie mistrzostwo.
Elzbieta

1. Data: 2001-12-28 12:57:35

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elzbieta" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

(...)
> Nie-sa-mo-wi-te!! Szczegolnie rosyjskie, np. kwiecien w Paryzu albo domki na
> wsi, ale wygladaja podejrzanie - (...)

No nie. Jest piekna. Nie taka "cukierkowa jak niektóre".
Pozdrawiam Krycha. :-)))

1. Data: 2001-12-28 13:28:57

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No nie. Jest piekna. Nie taka "cukierkowa jak niektóre".
Podejrzanie zbyt piekna (moze to namalowane pedzlem?)
Elzbieta

1. Data: 2001-12-28 13:39:15

Od: Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Elzbieta napisal(a):
:
[...]

Przecież dziewczyna wyraźnie napisała, że 5 ostatnich obrazków pochodzi z
PCStitcha. Więc ma zeskanowane zdjęcia, a nie robótki.

Lakshmi - filolog rosyjski
--
Dorota 'Lakshmi' Podlejska <l...@l...eu.org>
... She's got a smile that it seems to me

1. Data: 2001-12-28 21:02:31

Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Przecież dziewczyna wyraźnie napisała, że 5 ostatnich obrazków pochodzi z
> PCStitcha. Więc ma zeskanowane zdjęcia, a nie robótki.

Tak jest, przeczytalam pozniej (jak juz ochlonelam), rosyjski pamietam ze
szkoly i tyle skumalam :)) Czesto palce lataja szybciej niz mysli:))

1. Data: 2001-12-29 20:35:36

Od: "K.Puchatek" <e...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Arleta Potocka w news:3C2C2D62.33F3843C@firma.interia.pl...
> Wzory faktycznie piekne, tylko ze sciagaja mi sie w formacie *.pat,
> ktorego nie znam i nie wiem, co z nim zrobic. Pomozcie!?!

To są pliki pcStitch'a. Programu umożliwiającego zamianę pliku graficznego
na wzór haftu krzyżykowego. W prosty sposób można przetworzyć każde zdjęcie,
a później je wyhaftować. Kolory są automatycznie rozpoznawane i opisane.

Do pobrania w wersji 5.0.71 ze strony
http://www.wsz.com.pl/hafciki/prog2.html

1. Data: 2001-12-31 09:40:10

Od: Arleta Potocka <A...@f...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> a później je wyhaftować. Kolory są automatycznie rozpoznawane i opisane.

Wielkie dzieki :-)

Pozdrawiam sylwestorowo :-))) Udanej zabawy Arleta

biore się za krzyżyki
Zaczynamy!... ale jak???
Cos milego
Spokojnych...