wstyd mi strasznie, nie przyciełam róz

31. Data: 2005-01-15 09:17:58

Temat: Re: wstyd mi strasznie, nie przyciełam róz
Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kiepska moda. Te róże mogą nie przeżyć mrozów.

to pewnie myśl złota:-)))

> --
> Krycha&Co(ty)

Pozdrawia boletus

32. Data: 2005-01-15 09:26:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powinnam się zmartwić?:D

Czy ja wiem ... każdy jest normalny inaczej :-)

Serdeczniej niż zwykle ... Miłka

33. Data: 2005-01-15 09:34:04

Temat: Re: wstyd mi strasznie, nie przycielam roz
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto mowi, ten mowi. Od czasu, kiedy z posadzonych jesienia 6 budlei padlo
mi 5,
> wole sadzic wiosna - nie mialem takich przykrych doswiadczen.

Teraz jest mowa o różach a budleje to inna śpiewka !!!
Ja jedną budleję posadziłam jesienią i jedna straciłam :-(
Na tym zakończyłam przygody z tymi krzewami ...

Serdecznie Miłka

34. Data: 2005-01-15 09:38:18

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rany, ja wczoraj zobaczyłam, ze puszczaja nowe listki??????teraz, to nie
> na zarty sie wystraszyłam

Ogród jest dla odważnych ;-)

Pozdrawia boletus

35. Data: 2005-01-15 09:39:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote:

> Widziales kiedys aby ma rozach szlachetnych ktos dopuscil sie owocow
> ... bo ja nie !!!

I to mnie zafrapowało. Co złego jest w owocach róż odmianowych?

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewien starszy mężczyzna z Tobago
Jadł wyłącznie ryż, kaszę i sago;

36. Data: 2005-01-15 09:48:16

Od: "JerzyN" <N...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net>
> I to mnie zafrapowało. Co złego jest w owocach róż odmianowych?

Nie są tak smaczne jak te dzikie. Ptaki tez ich nie lubią.
;-)
--
Pozdrawiam, Jerzy

37. Data: 2005-01-15 09:52:38

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I to mnie zafrapowało. Co złego jest w owocach róż odmianowych?

Te odmianowe trzyma się dla kwiatu i tak prowadzi i hoduje aby najdłużej
kwitły. Nawet do pierwszych mrozów. Czy po przymrozkach róża zawiąże owoc
??? Chyba już nie, najwyżej się wykrzywi u podstawy pąka i zgnije ...

Serdecznie Miłka

38. Data: 2005-01-17 09:55:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra wrote:
(...)
> Np rugosę.
> Ogród bez rugosy...

I caninę.

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

39. Data: 2005-01-17 14:08:01

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marta Góra <m...@m...pl> wrote in

> Np rugosę.
> Ogród bez rugosy...

To moj ogrod :-D
Pozdrowienia - Ewa Sz.

40. Data: 2005-01-17 15:07:13

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17 Jan 2005 14:08:01 GMT, Ewa Szczęœniak napisał(a):

> Marta Góra <m...@m...pl> wrote in

> To moj ogrod :-D

Chcesz?
Rodową mam w zasięgu - pytanie ostatniej szansy, bo koleżanka hrabianka dom
sprzedaje:(

Pozdrawiam
Marta

przyleciały bociany