wstydliwy problem

11. Data: 2002-06-20 19:31:14

Temat: Re: wstydliwy problem
Od: "PEPER REDHUNTER" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powtarzam jeszcze raz - glupoty pleciesz.
>
> ps.
> zmien sobie "nika" na Red PepeRHunteR ...

Napisalem "moim zdaniem" co nie znaczy ze kazdy musi sie z tym zgadzac i
nie mowie tu zeby wszyzcy tak mysleli - nie narzucam nikomu swojego pogladu,
wiec nie mow mi ze glupoty gadam bo glupota to byla gdybym powiedzial ze
jest tak jak mowie i kazdy kto sie nie zgadza nie ma racji. Napisalem
wyraznie "moim zdaniem" A jako ze sam jestem po takim zabiegu mam o nim i o
jego skutkach jakies pojecie ktorego ty nie masz jak sadze na podstawie
Twoich wypowiedzi to mam prawo pokazac swoje zdanie na ten temat. Gdybym nic
o tym nie wiedzial to bym po prostu nie zabieral glosu. Moim zdaniem to Ty
glupoty pleciesz bo nawet nie potrafisz uzasadnic swojego zdania. Wiec po co
za bierasz glos w sprawie o ktorej nie masz pojecia? Ja mam mozliwosc
porownania jak bylo przed i jak jest po i dla mnie jest o wiele wygodniej /
lepiej - okresl to sam. Nie tylko ja mam taki poglad na ta sprawe - jest
wielu ludzi ktorzy zabieg ten przechodza na wlasna prosbe i na pewno nie po
to zeby bylo im z tym gorzej (kilkadziesiat procent meskiej populacji USA
przechodzi ten zabiego dobrowolnie w celu poprawy ogolnej wygodny,
utrzymania higieny i rowniez nie da sie zaprzeczyc stosunku plciowego -
lepszego, wygodniejszego, z weikszymi doznaniami). Chetnie bym z Toba
polemizowal na ten temat gdybys tylko napisal cos wiecej niz nazywanie mnie
glupcem. Jezeli masz znowu odpisac tak jak poprzednio to radze sie nie
trudzic bo sam robisz z siebie glupca a mnie osobiscie nie chce sie z kims
takim dyskutowac.

PS Mojego nicka zostaw w spokoju, nie czytaj go jezeli ci sie nie podoba -
proste.

pozdr.
PepeR RedHunteR

12. Data: 2002-06-23 19:57:31

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej,

> sprawa jest prosta: mam krzywe pracie ktore przy 'mocniejszych' wzwodach
> zaczyna bolec.

Trzeba Cie zbadac. Na podstawie tego, co piszesz nie mozna w zadnym wypadku
powiedziec, ze potrzebne ci jest obrzezanie (nie mam pojecia skad taki
pomysl), ani ze masz zbyt krotnie wedzidelko. Mozesz miec pracie 'krzywe' po
prostu, mozesz tez miec chorobe Peyroniego - bez zbadania nie bedzie
wiadomo, tak wiec - jak pisala Iza - do lekarza z tym, bracie:)
Spora czesc populacji ma pracie 'skrzywione' w gore, dol, prawo, lewo - i w
niczym to nie przeszkadza. Skrzywienie musialo by tez byc naprawde znaczne,
zeby powodowac bol i dyskomfort u partnerki. Jednak bol w czasie wzwodu nie
jest norma. Zalatw to jak mezczyzna:)

Co do poprzednich postow w watku:
Wiekszosc mezczyzn w US jest obrzezana nie dlatego, ze chce, ale dlatego, ze
zrobiono im to rutynowo we wczesnym dziecinstwie. Sa tacy, ktorzy staja
potem na glowie, zeby odzyskac napletek (patrz www.foreskin.org). Wplyw na
higiene jest naprawde pomijalny jesli czlowiek sie myje - a sa tez tacy,
ktorzy pisza, ze smegma ma szereg zbawiennych wlasciwosci. Jesli ktos do
lepszej higieny potrzebuje obrzezania - znaczy to, ze albo ma stulejke, albo
brzydzi sie dotykac wlasnych narzadow plciowych, a co do seksu - nikt mi nie
wmowi, ze obrzezanie wplywa na rodzaj doznan u partnerki, skoro nawet
modyfikacje typu kolczykowania bywaja oceniane przez kobiety jako nieistotne
przy wspolzyciu (byl taki sondaz na bme.freeq.com) (moge sobie wyobrazic, ze
swiezo obrzezany mezczyzna dumny ze swojego odmienionego 'oreza' po prostu
bardziej sie stara - i wtedy parterka moze rzeczywiscie odczuc roznice:) ).
Oczywiscie istnieja fetyszysci obrzezania - i oczywiscie maja prawo robic ze
swoim cialem co chca, ale motywowanie obrzezania wzgledami higienicznymi czy
satysfakcja partnerki (obrzezani mezczyzni maja raczej mniej, niz bardziej
wrazliwa zoladz - przyzwyczajaja sie do bodzcow dotykowych w tej okolicy)
jest troche bez sensu.
Nie pisze tu o obrzezaniu ze wskazan medycznych (chocby wlasnie w niektorych
sytuacjach w cukrzycy).

I chyba tyle.

m.

13. Data: 2002-06-24 10:32:15

Od: "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Nie pisze tu o obrzezaniu ze wskazan medycznych (chocby wlasnie w
niektorych
> sytuacjach w cukrzycy).

A czy byłbyś tak dobry i napisał o tym coś więcej?..
To znaczy "w kontekście cukrzycy"?

Pozdrowienia. Krzysztof.

14. Data: 2002-06-24 10:55:28

Od: "Marek Bieniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ktabaczynski" <k...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> niektorych
> A czy byłbyś tak dobry i napisał o tym coś więcej?..
> To znaczy "w kontekście cukrzycy"?

W kontekscie cukrzycy - z uwagi na ogolnie znacznie wieksza tendencje do
stanow zapalnych, ropnych i gorsze, niz w populacji ogolnej gojenie - u
cukrzykow zdarza sie czesciej niz u innych zapalenie napletka / zaledzi
(balanitis) i na tym tle zapalna stulejka. Ciezko to leczyc zachowawczo,
czasem lepiej zoperowac.
Przynajmniej tak czytalem w bardzo starych chorobach skornych i
wenwerycznych Jablonskiej (z lat piecdziesiatych) i jakiejs chirurgii
bodajze.
Dobrze prowadzona cukrzyca i myjacy sie pacjent zdecydowanie zmniejszaja
ryko takich powiklan.

Z urologicznym pozdrowieniem (na tabliczce naszej Kliniki ktos zdrapal 'Ne'
i teraz jestesmy Klinika Urologii:)) )

m.

Bardzo potrzbne
migdalki