wszystko swedzi...

1. Data: 2004-06-04 09:53:47

Temat: wszystko swedzi...
Od: Sabinka <s...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miewam tak czasami, ze w roznych miejscach na ciele zaczyna mnie
swedzic, np. raz na rece, raz na plecach, a to cos zakluje na glowie.
To jest mniej wiecej tak, ze to co w normalnej sytuacji moze lekko by
zaswedzialo (uwierajaca gumka, wlos na twarzy, metka od koszulki na
plecach, krostka...), teraz wprowadza w male furie. Wiazalam to z
nerwowoscia, tylko nigdy nie bylam pewna czy jestem nerwowa przez
swedzenie, czy mnie swedzi z powodu nerwow. Generalnie nie jest do
bardzo uciazliwe, staram sie wtedy po prostu np. nie zmywac naczyn bo
w takim stanie najczesciej cos tluke - swedzenie jest nagle i
uporczywe.
Teraz mi sie zdaje, ze raczej jednak to nerwy pochodza od swedzenia,
mam to od wczoraj wieczor a raczej nerwowa nie bylam, w sumie ciagle
mam dobry humor tylko boje sie troche ze sie na egzamin na jutro nie
wyucze bo trudno jest sie skupic.

Zna ktos z Was moze cos takiego?
Co to moze byc? Zjadlam wczoraj pare truskawek i zastanawiam sie, czy
moze cos takiego sie przydarzyc z powodu alergii, ale wysypek zadnych
raczej nie mam...
No i jak sobie z tym radzic?

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

2. Data: 2004-06-04 09:56:20

Temat: Re: wszystko swedzi...
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

zapytaj lekarza o hydroksyzyne

3. Data: 2004-06-04 10:57:05

Od: Dunia <d...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sabinka wrote:

> No i jak sobie z tym radzic?

Mialas kiedys badany poziom bilirubiny ? Jesli nie masz innych oznak
alergii, to ja zaczelabym od tego.

Dunia
--
Why does Sea World have a seafood restaurant? I'm halfway through my
fishburger and I realize, Oh my God. I could be eating a slow learner.

4. Data: 2004-06-06 19:01:13

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"justy" <m...@o...pl> wrote in news:c9ph02$4sk$1@news.onet.pl:

> zapytaj lekarza o hydroksyzyne

Daj spokoj, widzialem ludzi po czyms takim. WIDMA

--
Pozdr. Hektor

5. Data: 2004-06-06 22:07:19

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Daj spokoj, widzialem ludzi po czyms takim. WIDMA

???
to jeden z lagodniejszych srodków

6. Data: 2004-06-14 21:21:33

Od: Sabinka <s...@t...tuniema.pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 04 Jun 2004 12:57:05 +0200, Dunia
<d...@n...o2.pl> wrote:

>Mialas kiedys badany poziom bilirubiny ? Jesli nie masz innych oznak
>alergii, to ja zaczelabym od tego.

No... ogolnie to ja troche alergiczna jestem, kicham na pylki i kota,
kaszle na pierze. Ale nie wydaje mi sie aby to mialo zwiazek...
A jakiego lekarza powinnam o to badanie zapytac? Ogolnego? Czy chodzi
o badanie krwi? Wygoglalam wlasnie ze nadmiar bilirubiny powoduje
zmiany koloru roznych... rzeczy :) U siebie niczego takiego nie
obserwuje.

Ja ogolnie mam dosc wrazliwa skore, np. nienakremowanie rak po ich
umyciu czasami doprowadza mnie nawet do bolu glowy bo nieswiadomie
zaciskam zeby kiedy czegos dotykam albo nawet jak widze ze ktos np.
przejezdza reka po swoim ubraniu. Jestem tez moze nieco wrazliwsza na
rodzaj tkaniny, z ktorej nosze ubrania. Po umyciu twarzy zazwyczaj
mnie ona szczypie, to chyba sprawa twardej wody. No ale to chyba
ciagle sa rzeczy wmiare normalne. A te "ataki swedzenia" maja jednak
charakter.. wlasni atakow bo zdarza sie to czesto i potrafi trwac pol
dnia, ale nie trwa bez przerwy.
Ale wlos dotykajacy twarzy jest jednak dla mnie czyms strasznym i bez
tych "atakow". Zastanawiam sie czy to normalne. Ostatnio zaczelam je
sobie mocno "ulizywac" do tylu i z tym czuje sie zdecydowanie lepiej.

--
Pozdrawiam, Sabina
(z adresu usun co trzeba)

www.pajacyk.pl

7. Data: 2004-07-01 21:26:53

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeczytaj

14 Dniowa

Kuracja Skutecznego i Naturalnego Odtrucia i Wyczyszczenia Organizmu

TOTAL BODY CLEANSE

Total Body Cleanse zawiera 6 róznych preparatów, które pomagaja organizmowi
w usunieciu toksyn i niepozadanych osadów z najwazniejszych organów
(limfatyczny, krwionosny i krew, watroba, jelita i nerki).

Kazdy z pieciu preparatów jak: LYM-1, BL-PUR-2, LVR-C1, BWL-3 i UTI jest
ukierunkowany na wybranie odpowiedniego ukladu wydzielniczego, na
czyszczenie i odtrucie go. Szósty z preparatów tj. Parasine-2 dziala
przeciwko pasozytom znajdujacym sie w organizmie.

Total Body Cleanse dziala w ten sposób, ze najpierw dokonuje wyczyszczenia
tych kanalów, przez które sa wydalane z organizmu elementy trujace.

Total Body Cleanse jest wynikiem blisko 30 letniej pracy badawczej i testów
klinicznych.

Kazdy z szesciu preparatów jest przygotowany z najwyzszej jakosci roslin
biologicznie czystych i przy zastosowaniu najnowoczesniejszej technologii.
Skladniki preparatów stanowia kombinacje synergiczna. To znaczy, ze
poszczególne skladniki dzialajac razem maja wieksza skutecznosc, szersze
pole dzialania niz pojedynczo zastosowane skladniki.

Kuracja oczyszczajaca jest przygotowana w ten sposób, aby nie stanowila
nadmiernego obciazenia dla osoby poddajacej sie jej. Dlatego tez, kazdy moze
kuracje zastosowac.

Powyzsza kuracja oczyszczajaca zostala klinicznie przetestowana w szerokich
kregach

Total Body Cleanse jest produktem opatentowanym przez firme Creations Garden
i Dr. Leitia Devinc (O.M.D., L. Ac., M.H.)

Wylacznym dystrybutorem w Polsce jest firma ÖKONET.

Informacje i porady zwiazane z przedstawionym produktem mozna uzyskac:

Tel:

e-mail:

A Total Body Cleanse - Wyczyszczenie naszego organizmu.

Aby zachowac organizm przy zyciu, zachodza w nim procesy przemiany materii.
Podczas tych procesów pojawiaja sie produkty uboczne, które w normalnych
warunkach sa wydalane z organizmu w odpowiednim rytmie, przez takie organy
jak: watroba, nerki, skóra, pluca. Jednak w przypadku, gdy zyjemy w ciaglym
stresie, przy braku ruchu, jednostronnie sie odzywiajac (nadmierna ilosc
bialka, weglowodanów, nasyconych tluszczów) oraz spozywajac produkty
jakosciowo nieodpowiednie, zawierajace barwniki i aromaty sztuczne
prowadzimy do tego, ze w naszym organizmie odkladaja sie niepotrzebne
elementy zatruwajace go. Organizm nie moze poradzic sobie z nadmierna
iloscia szkodliwych substancji i dochodzi do powstawania rozmaitych
dolegliwosci i przewleklych chorób.

Nasz organizm musi zuzywac dodatkowe ilosci energii, aby niepozadane
skladniki unieszkodliwic i wydalic. W przypadku bardzo powolnego wydalania
szkodliwych substancji z organizmu, nastepuje zatrucie organizmu.

Przeprowadzenie kuracji oczyszczajacej jest proponowane praktycznie dla
kazdego przynajmniej 1 raz w roku.

LYM-1. Aktywizacja ukladu limfatycznego.

Preparat aktywizuje molekuly ukladu limfatycznego i jest przydatny w
przypadku pojawienia sie objawów oslabienia pracy ukladu limfatycznego.

BL-PUR-2. Czyszczenie krwi.

Jest mieszanka ziól leczniczych, która wspomaga organizm w wydalaniu z krwi
substancji, które znajduja sie w ukladzie krwionosnym i obciazaja uklad
immunologiczny.

LVR-C-1. Odtrucie watroby.

Watroba jest najwazniejszym organem detoksycznym. Preparat LVR-C-1 dziala na
komórki watroby i pomaga w wydaleniu z nich szkodliwych substancji. W ten
sposób pozytywnie wplywa na odnowienie watroby.

UTI. Czysci uklad moczowy.

Bardzo skutecznie dziala na uklad moczowy. Czysci moczowy uklad wydalniczy.

BWL-3. Czysci jelita.

Czyszczenie jelit jest bardzo waznym elementem odtrucia organizmu i
uzyskania dobrego samopoczucia.

Skladniki ziolowe BWL-3 zmiekczaja stolec, zmniejszaja ilosc gazów i wzdec,
w odpowiedni sposób reguluja perystaltyke jelit, przez co pomagaja w
wydalaniu zalegajacego w jelitach kalu.

PARASINE-2. Przeciw pasozytniczy

W naszym organizmie, najczesciej bez naszej wiedzy, przynajmniej jeden
rodzaj pasozytów jest obecny. Preparat ten skutecznie wydali z naszego
organizmu robaki i pasozyty. Preparat jest nadzwyczaj skuteczny w
czyszczeniu jelit.

Codzienne dawkowanie preparatów w trakcie kuracji

Dzien
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14

LYM

3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

BL-PUR

3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

LVR-C
3x2
3x2
3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

UTI

3x2
3x2
3x2
3x3
3x3
3x3
3x3
3x3
3x2
3x2
3x2
3x2

BWL
2
3
4*
5*
5*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*

Parasine
2
3
4*
5*
5*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*
6*

W celu uzyskania lepszego efektu:

- Czekaj minimum 10 min. miedzy przyjeciem kazdej kapsulki (BWL-3 i
Parassine-2 mozna brac razem)

- Jesli jest to mozliwe bierz LYM ze swieza cytryna i woda zródlana.

- Bierz wszystkie kapsulki z woda zródlana.

- Bierz wszystkie dawki miedzy posilkami.

- Pij 6-10 szklanek wody dziennie.

- Przecietna dawka BWL i Parasine jest 5-6 kapsulek przed snem.

- Ogranicz lub wyeliminuj cukier, kawe i alkohol, smazone i szybkie
"sztuczne" potrawy, i napoje.

Jezeli podczas kuracji wystapi wzmozona perystaltyka jelit, luzny stolec,
lekkie skurcze w dole brzucha oraz utrata wagi, lub przez kilka dni slabosc
i lekkie zawroty glowy, to nie nalezy lekac sie. Sa to, bowiem normalne
objawy, poniewaz zalegajace zbedne elementy przemiany materii i toksyny
zostaja intensywnie rozluznione i wydalane z organizmu.

Jezeli zostana zaobserwowane inne objawy, np. ciagle, intensywne bóle,
mdlosci i wymioty, wówczas nalezy przerwac kuracje i bezzwlocznie
skonsultowac sie z lekarzem lub homeopata. Wczesniej przedstawione objawy
moga byc swiadectwem powaznej choroby.

Pozdrawiam: Istvan

Uzytkownik "Sabinka" <s...@c...wp.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> Co to moze byc? Zjadlam wczoraj pare truskawek i zastanawiam sie, czy
> moze cos takiego sie przydarzyc z powodu alergii, ale wysypek zadnych

Kurs medyczny angielski i tłumaczenia
zabieg Kristelera
krwawienie
PROSBA DO LEKARZY i apel do pacjentow :)
TUSIPEC